NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
jeg forsøkte å bytte fra ice til nicemobil for en ukes tid siden og hele affæren var latterlig. fikk nytt sim kort i posten men aktiveringsprosessen igjennom appen var ikke til å gjenomføres. jeg fikk aldri sms som trengs for å aktivere sim kort så jeg ble satt i kontakt med ICE sin kundeservice. der fikk jeg nøyaktig en mail hvor de ba om mer informasjon. jeg svarte men fikk aldri noe svar fra dem så jeg sendte dem beskjed om at jeg bytter heller til talkmore og trenger ikke lengre noe "kundeservice" fra dem. de sender fortsatt påminnere om å aktivere sim kortet som om ingenting er skjedd. dette er hva du får når du involverer deg med noen som helst under Lyse Tele kompaniet. styr unna!! les anmeldelser fra alle tre firamene som har slått seg sammen så finner du fort ut at de tjener på å lure folk med å ignorere dem så fort det er et problem. har hatt akkurat samme problemet med altibox. later som om jeg ikke har tatt kontakt for å kunne stjele noen ekstra kroner her og der. skammelig er det. Lyse Tele er boikottet her i familien og jeg anbefaler alle og tenke seg om før de tar imot tilbud fra dette kompaniet. tilbud som virker for gode til å være sannt er alltid en felle. og Lyse Tele / ICE, Nicemobil & Altibox bør falle til grusen hvor de hører hjemme. (ikke svar på denne beskjeden og fortell meg at jeg får hjelp hvis jeg kontakter dere. all kontakt mellom brukere og firmaer er nødt til å forbli transparent ellers er bytt.no bare en platform for korrupsjon og en måte for firmaene og skjule sine stygge sider i lukkede chat rom... latterlig hele opplegget)
Heisann🌻 Så leit å høre at du ikke fikk gjennomført aktiveringsprosessen! Ta gjerne kontakt med våre kunderådgivere på chat via NiceMobil.no eller NiceMobil appen dersom du ønsker at vi tar en titt på det😊 Litt usikker på hva du mener med ice sin kundeservice her? Det må i så fall tas med ice, det får vi dessverre ikke hjulpet med. Angående påminnelse om aktivering av SIM-kort så kommer det 3 automatiske SMS, de får vi ikke stoppet eller endret tiden på, men det vil ikke komme flere enn 3😊 Siden de er automatiske vil de komme fordi du har bestilt SIM-kort, uavhengig om du har gitt beskjed om at du ikke ønsker det likevel. Veldig leit å høre at du sitter med dette inntrykket av ikke bare oss men flere selskap, vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre produkter og tjenester, og er tilgjengelig for å hjelpe dersom du behøver noe💛 Vi har ikke mulighet til å hjelpe eller utgi spesifikk informasjon om din sak her på bytt.no, ikke av noen annen årsak enn at det er private personopplysninger vi rett og slett ikke har lov til å utgi😊 Ønsker deg i alle fall en kjempefin sommer ☀️
ikke mulig og snakke med menneske.kun på chat.har ikke meir og si,trenger bedre kundebehandling
Hei, Markku😊 Det stemmer at vi ikke har support over telefon, men vi er tilgjengelig på chat og klare for å hjelpe der mandag - fredag 08:00-20:00 og lørdager 09:00-17:00🥰 Vi er et selskap med fokus på digitale løsninger for de som ønsker det, men alt kan ikke passe for alle såklart, det går helt fint💛 Ønsker deg en god sommer🌻
Gikk veldig greit med overgangen fra tidligere leverandører. Dekning er ingen problem her hos meg.
Hei, Tor👋 Så flott å høre 😍 Er du fornøyd så er vi fornøyd! Tusen takk for at du deler erfaringen din, det setter vi pris på💛 Ønsker deg en god sommer!
Jeg prøvde å bli kunde, men appen bekrefter ikke min adresse. Nettopp leser fra en annen som opplevde det samme og ikke fikk relevant svar. Desinstallerer appen, Nicemobil ser ut å ikke ville få flere kunder?
Heisann, Egil👋 For å kunne bekrefte adressen må det stå nøyaktig slik det står registrert hos Posten, og det må stå på riktig sted i appen 😊 Ta kontakt med våre kunderådgivere på chat, så finner vi kjapt ut av det sammen😍 Ha en ellers super dag ☀️
Veldig god kundeservice på chat og gode priser! Ambefales sterkt
Hei, Gabriel👋 Åh, så flott å høre 😍 Vi er veldig stolte av både kundeservicen, appen og prisene våre, og lover å aldri gi oss med å forbedre det! Tusen takk for tilbakemeldingen, den setter vi pris på💛 Ha en super dag☀️
Feil på SIM-kort, nytt SIM-kort tar tid å få. Viderekobling til annen mobil er IKKE MULIG. For deg som har behov for 100 % tilgjengelighet, er Nice et dårlig valg. Kundeservice kun på chat, i tillegg lang ventetid på svar.
Hei, Gerd👋 Så leit å høre at du sitter igjen med det inntrykket! Jeg får ikke sett hva som har skjedd her, men om telefonen din støtter våre eSIM kan du evt forsøke det? Vi har som regel ganske kort ventetid, om noen, men unntak kan selvfølgelig skje💛 At vi har kundeservice kun på chat stemmer da vi har fokus på digitale løsninger🥰 Ønsker deg i alle fall en skikkelig fin dag ☀️
Rart at det går 1.8 GB når jeg kun leste noen nettsider. Ingen lyd/video bruk.
Takk for tilbakemeldingen May 😊 Mobilen kan plutselig bruke mer mobildata enn vanlig på grunn av bakgrunnsoppdateringer, apper som automatisk spiller av videoer, store nedlastinger som programvareoppdateringer, streaming av musikk eller videoer i høy kvalitet, og automatiske sikkerhetskopier. Det kan også skyldes at noen apper bruker data uten at du er klar over det, for eksempel ved å oppdatere innhold eller sende meldinger i bakgrunnen. Om du skulle ønske noen råd om tiltakt, ta kontakt med oss på chat så vi kan se på det sammen med deg 🤗 Ønsker deg en fin kveld ✨