NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
ikke mulig og snakke med menneske.kun på chat.har ikke meir og si,trenger bedre kundebehandling
Hei, Markku😊 Det stemmer at vi ikke har support over telefon, men vi er tilgjengelig på chat og klare for å hjelpe der mandag - fredag 08:00-20:00 og lørdager 09:00-17:00🥰 Vi er et selskap med fokus på digitale løsninger for de som ønsker det, men alt kan ikke passe for alle såklart, det går helt fint💛 Ønsker deg en god sommer🌻
Gikk veldig greit med overgangen fra tidligere leverandører. Dekning er ingen problem her hos meg.
Hei, Tor👋 Så flott å høre 😍 Er du fornøyd så er vi fornøyd! Tusen takk for at du deler erfaringen din, det setter vi pris på💛 Ønsker deg en god sommer!
Jeg prøvde å bli kunde, men appen bekrefter ikke min adresse. Nettopp leser fra en annen som opplevde det samme og ikke fikk relevant svar. Desinstallerer appen, Nicemobil ser ut å ikke ville få flere kunder?
Heisann, Egil👋 For å kunne bekrefte adressen må det stå nøyaktig slik det står registrert hos Posten, og det må stå på riktig sted i appen 😊 Ta kontakt med våre kunderådgivere på chat, så finner vi kjapt ut av det sammen😍 Ha en ellers super dag ☀️
Veldig god kundeservice på chat og gode priser! Ambefales sterkt
Hei, Gabriel👋 Åh, så flott å høre 😍 Vi er veldig stolte av både kundeservicen, appen og prisene våre, og lover å aldri gi oss med å forbedre det! Tusen takk for tilbakemeldingen, den setter vi pris på💛 Ha en super dag☀️
Feil på SIM-kort, nytt SIM-kort tar tid å få. Viderekobling til annen mobil er IKKE MULIG. For deg som har behov for 100 % tilgjengelighet, er Nice et dårlig valg. Kundeservice kun på chat, i tillegg lang ventetid på svar.
Hei, Gerd👋 Så leit å høre at du sitter igjen med det inntrykket! Jeg får ikke sett hva som har skjedd her, men om telefonen din støtter våre eSIM kan du evt forsøke det? Vi har som regel ganske kort ventetid, om noen, men unntak kan selvfølgelig skje💛 At vi har kundeservice kun på chat stemmer da vi har fokus på digitale løsninger🥰 Ønsker deg i alle fall en skikkelig fin dag ☀️
Rart at det går 1.8 GB når jeg kun leste noen nettsider. Ingen lyd/video bruk.
Takk for tilbakemeldingen May 😊 Mobilen kan plutselig bruke mer mobildata enn vanlig på grunn av bakgrunnsoppdateringer, apper som automatisk spiller av videoer, store nedlastinger som programvareoppdateringer, streaming av musikk eller videoer i høy kvalitet, og automatiske sikkerhetskopier. Det kan også skyldes at noen apper bruker data uten at du er klar over det, for eksempel ved å oppdatere innhold eller sende meldinger i bakgrunnen. Om du skulle ønske noen råd om tiltakt, ta kontakt med oss på chat så vi kan se på det sammen med deg 🤗 Ønsker deg en fin kveld ✨
I've been using Nicemobil for the past six months. It has the cheapest plans on the market, everything works just fine, and I've never had any issues. I switched from another operator that increased their prices by 20% to Nicemobil, and I don't know why I didn't do it earlier. Recommended!
Hi, Mykola👋 Thank you for the kind review, we appreciate the feedback😍 We work towards keeping our prices as low as possible continuously, and we promise we won't stop! Wishing you a Nice day, and a great summer 🥰☀️