NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bare en ting si at alt fungerer slik det skal. Når det i tillegg er billig, da er jeg fornøyd. 😁
Hei Tor🌼 Fantastisk å høre! Tusen takk for at du tok deg tid til å dele erfaringen din🥰 Om det skulle være noe du lurer på er det bare å ta kontakt med oss på chat, ha en ellers strålende dag😇
Bra og billig men noen steder kan man forvente å oppleve å ikke få 4g eller 5g. Skulle ønske det var mulig ringt til utlandet uten at det kostet ekstra ellers brA
Hei Aqil🌼 Tusen takk for at du deler erfaringen din😊 Ta gjerne kontakt med oss på chat angående dekningen, mulig det bare er noen innstillinger som må endres🤗 Tar med tilbakemeldingen angående utland videre💛 Ha en superfin dag💐
Fantastisk pris og kjempebra kundeservice fra Nice Mobil.
Hei Luca💐 Så hyggelig tilbakemelding, tusen takk for at du deler erfaringen din😍 Både pris og kundeservice er noe vi prioriterer høyt på lista💛 Bare å ta kontakt med oss på chat om du lurer på noe, og ha en superfin dag😊
Ikke det beste dekkningen. Kun chatt support. Ellers er supporten veldig god og vennlig
Hei Shan💐 Vi har dekning via både ice og Telia, mulig det er noen innstillinger som er feil? Ta gjerne kontakt med oss på chat så ser vi på det sammen🤗 Stemmer at vi kun har chat support da vi har fokus på digitale løsninger💛 Ønsker deg en kjempefin dag🍀
Billig abonnement, men for en som ikke er alt for mye inne i denne verden så dukket der opp noen uforutsette ting som ikke ble nevnt i starten. Bl.a at ved overgang så mistet jeg tilgangen til "min sky". Dette måtte nå kjøpes utenom. Fikk også litt tillegg i prisen hver mnd i forhold til hva som var avtalt ved overgang. Ikke snakk om mye penger i sum og der er sikkert fornuftige forklaringer på begge disse nevnte eksemplene. Det som derimot var dråpen til at jeg nå har byttet tilbake til tidligere operatør var at jeg tok opp begge disse eksemplene i chatten. Her følte jeg at jeg ble møtt med lite forståelse, liten vilje til å forklare og heller arroganse begge ganger. Kundebehandling er viktig for meg og jeg betaler heller litt mer for god service...
Hei Odd✨ Min sky er en tjeneste et annet selskap har, hva du beholder av tjenester fra de når du bytter operatør må du høre med de om🥰 Veldig leit å høre at du har fått det inntrykket! Mulig det var en misforståelse? Ta veldig gjerne kontakt med oss på chat igjen, så vi får sett på det sammen🤗 Ønsker deg en strålende dag🌼
Enkelt å komme i gang, masse giga for kronene- anbefales!
Hei Martin✨ Så flott å høre, tusen takk for at du deler erfaringen din😍 Ønsker deg en gigafin dag, så er det bare å ta kontakt med oss på chat om du lurer på noe😁
Greit alt men apolikasjon slå seg av og hver gang når man skal sjekke forbruk
Hei, Alen😇 Tusen takk for tilbakemeldingen din. Det setter vi stor pris på💛 Slik skal det ikke være😓Har du oppdatert telefonen og appen? Hvis ja, ta kontakt med vår kundeservice så kan vi undersøke dette🤗 Ønsker deg en fin dag🌺✨