NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Byttet til NM. Fikk umiddelbart problem med at inngående samtaler gikk direkte til voice mail. Gikk i kontakt via chat umiddelbart. Etter et døgn ga jeg opp. Rask respons og lite hjelp. Et eksempel. Etter flere chatter fikk jeg beskjed om at mine problemer skyldes feil hos NM. Etter dette kom vi ikke videre, fram og tilbake men ingen hjelp. Virket på meg som om chat satt i løse luften uten støtte.
Hei, Arvid Beklager for problemene dette har medført😥 Ta gjerne kontakt med vår kundeservice dersom du fortsatt opplever problemer rundt dette😊 Vennlig hilsen Vesa💛
Fikk desverre ikke aktivert simkort fra byttedato, ingen dekning frem til jeg så meg nødt til å skifte mob operatør tilbake til Ice (som ordnet opp på under 1 time) etter å ha vært tålmodig i over 1,5 døgn med lovnader fra nicemobil om at "teknisk skulle se på det og sende mail som jeg aldri fikk". Savner en personlig kontakt på kundeservice og gjerne på tlf og tviler desverre på kompetansen på teknisk som ikke klarte løse dette. Imøtekommende på chat, men virket ellers useriøst da ingen tok ansvar.
Hei, Else Takk for din tilbakemelding. Beklager for din opplevese hos oss. Det er ikke noe vi ønsker kunder skal oppleve😥 Vennlig hilsen Vesa💛
Veldig fornøyd så langt. Kjapt svar på det jeg lurte på i chat og smertefri portering.
Hei Thomas 🌻 Så flott å høre at du er fornøyd, da er vi også fornøyd 😍 Om du lurer på noe mer er det bare å ta kontakt med oss på chat, velkommen til NiceMobil 🤗 Vennlig hilsen Silje
Trist at de ikke har ett telefonnummer å ringe til. Dårlige greier å bare være heldidgitale.... Trist. De bryr seg jo ikke at man har 3 nummer man ville flytte over til dem...
Hei Thomas! Så leit at du føler dette, det at vi ikke har kundesupport over telefon er en av grunnene til at vi kan ha prisene våre så lave 😍 Du kan alltids kontakte oss på chat så får en av våre dyktige kunderådgivere hjulpet deg der. Vi har også nå støtte for flere abonnement, så der skal det ikke være noe problem 🥰 Vennlig hilsen Silje
Ingen problemer - hverken innland eller utland. Raskt svar på chaten/ kundeservice Topp
Hei Tore! Herlig å høre at du er fornøyd med oss 😍 Skulle du trenge veiledning eller ha noen spørsmål er det bare å ta kontakt med oss på chat 🤗 Vennlig hilsen Silje
Var litt skeptisk etter å ha lest diverse negative omtaler her på dette nettstedet, men bestemte meg for å prøve allikevel, - og det angrer jeg ikke på. Alt gikk greit, selv om jeg gjorde en liten feil. Jeg lastet ned app'en og gjorde det jeg fikk beskjed om i hvert enkelt trinn. Alt var godt forklart. Jeg valgte eSIM, siden telefonen min støtter dette, og eSIM ble lastet ned. Dette tok et par minutter. Så gjorde jeg den feilen å deaktivere mitt gamle simkort med en gang, noe jeg ikke burde ha gjort, - jeg burde ventet med til dagen etter - til etter at Nice hadde aktivert mitt nye eSIM. Så da var jeg uten nett, men app'en gav grei instruks om hvordan jeg kunne gå inn i telefonens innstillinger og reaktivere mitt gamle fysiske SIM kort. Dette var enkelt. Dagen etter gikk jeg inn på innstillinger igjen, og aktiverte eSIM. Har vært fornøyd siden. Har ikke hatt problemer med dekningen. Der det ikke er ICE dekning får man automatisk Telia dekning.
Hei Rune! Så flott at du er fornøyd 😍 Setter veldig pris på tilbakemeldingen, skulle det være noe er vi tilgjengelige på chat, bare å ta kontakt 🤗 Ha en super dag! Vennlig hilsen Silje
Jeg har vært kunde hos Nice Mobil siden april 2022, og er jevnt over svært fornøyd. Jeg har på denne tiden byttet mobil flere ganger og bytte av eSim går enkelt og greit for seg. Hadde et problem ved forrige bytte, men det løste seg enkelt og raskt ved kontakt med kundeservice! Dekningen er god de stedene jeg befinner meg, gode hastigheter og priser. Ekstra pluss i boka for å oppgradere meg fra 10 til 12gb/mnd automatisk når prisene forandret seg.
Hei, Ole! Takk for tilbakemeldingen😁 Dette varmer hjertet ❤️ Hilsen Casper, NiceMobil