NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Funker utmerket fra dag en for meg og min kone Synd det ikke er tilgang til tvillingkort da hadde det vert 2 vervet til dere
Hei, Richard👋 Så herlig å høre at dere er fornøyde😍 Stemmer at vi ikke har Tvilling-SIM pr dags dato, men jeg tar med tilbakemeldingen videre💛 Dersom dere skulle lure på noe som helst er det bare å ta kontakt med oss via chat, ha en ellers superfin dag🦸♂️🌞🌼
Opplever litt for ofte at folk ringer meg uten å komme igjennom.
Hei😇 Vi beklager virkelig den utfordrende opplevelsen med tale😕 Vi vil gjerne hjelpe deg med dette. Ta kontakt med supportteamet vårt slik at vi kan undersøke og finne en løsning, så jobber vi hardt for å rette opp og gi deg den beste opplevelsen💛 Takk for din tålmodighet og tilbakemelding. Ha en fin dag🌞
Ingen hjelp å få.Ingen kundetjeneste du kan ringe å snakke med når problemer oppstår
Hei Torkil 😊 Leit å høre at du føler det sånn 😔 Vi har ikke support på telefon nei, kun chat. Du finner chatten vår i Nicemobil appen eller på nicemobil.no. Ta kontakt med oss på chat om vi kan hjelpe deg med noe 😊 Vi er åpne fra 08:00 til 20:00 alle hverdager og 09:00 til 17:00 på lørdager 👍
De fortsetter å trekke månedsbeløp fra betalingskortet mitt, enda abonnementet er oppsagt for mange måneder siden. Siste gang 1. januar. Nå har det skjedd igjen. Lite betryggende at betalingsopplysninger ikke blir slettet ved opphør av abonnement👎
Hei, Monica👋 Oj, her må det ha skjedd noe merkelig! Er det mulig at du har flere abonnement du betaler for, evt kanskje noen i familien du har registrert ditt betalingskort på? Ta uansett kontakt med oss på chat via NiceMobil.no, så finner vi ut av det sammen 🥰
Enkelt og greit, billigst! Det er få andre som kan konkurrere på pris!
Hei, Christer😇🌸 Tusen takk for tilbakemeldingen din!🤗 Det betyr mye for oss å høre at du er fornøyd med våre tjenester! Vi vil fortsette å jobbe hardt for å gi deg den beste opplevelsen🌟 Ha en super fin dag🦸♂️🚀
Har ved noen anledninger testet dere. Da har jeg opprettet et nytt nummer i appen og betalt månedsavgift for ønsket datamengde. Har så sagt opp abonnementet igjen når jeg ikke har hatt behov. Dette har jeg gjort ved flere anledninger og det har blitt opprettet et nytt nummer hver gang. Nå har jeg fem oppsagte nummer i min oversikt i appen og en melding som sier at jeg har nådd en maks grense for antall abonnement. Dette tenkte jeg ville løse seg raskt ved henvendelse til kundeservice i og med at ingen av abonnementene er aktive. Alle er oppsagte nummer. Overraskelsen ble stor når jeg får beskjed om at det ikke er mulig å rydde profilen min for tidligere og oppsagte nummer. Jeg har rett å slett nådd en grense som blokkerer meg fra å kunne bli kunde på nytt. Jeg var helt sikker på at denne grensen var for antall aktive abonnement Jeg ønsker altså nå å betale for et abonnement og gi dere inntekten det medfører, men det lar seg ikke gjøre. Eneste alternativet jeg fikk var at noen andre må laste ned appen og opprette abonnement for meg i sitt navn. Jeg synes det er rart at systemet er lagt opp på den måten. Målet må jo være å tjene penger og ha mest mulig kunder. Da høres det for meg ut som dårlig butikk å sperre for at noen som ønsker å betale for et abonnement skal få muligheten til det. Jeg har testet dere ved fem ulike anledninger og det var de mulighetene jeg fikk. Nå er jeg tvunget til å legge igjen pengene mine hos noen andre.
Heisann, Daniel👋 Det stemmer at man kun kan opprette abonnement 5 ganger, dette er grensen for muligheter i systemene pr dags dato😊 Vi håper på å utvide dette i fremtiden, og håper vi sees da🥰 Ha en super dag🦸♂️
Kundeservice har kun chat oppratører men dårlig kunnskap. Du får ikke løst problemene. De bruker lang tid til å svare, så kommer det opp at chatten ble avlsuttet fordi du ikke har vært aktiv. Du finner mer ut av å google selv en det chat oppratørene gjør. Skal være gratis ringeminutter, sms og mms. Men mms fungerer ikke
Hei, Lisa👋 Så utrolig leit å høre at du sitter igjen med den erfaringen! Vi vil veldig gjerne hjelpe deg, mulig det har skjedd en misforståelse her💛 Jeg får ikke sett på saken, men generelle ting man kan prøve på om man ikke får sendt MMS er å passe på at mobildata er på, at man ikke sender til utenlandske numre (det går ikke), også kan man evt forsøke SIM-kort i en annen telefon, for å se om det går der😊 Ta gjerne kontakt med oss på chat igjen, så tar vi en ny titt sammen 👀 Ha en super dag 🦸♂️