NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg prøvde å bli kunde, men appen bekrefter ikke min adresse. Nettopp leser fra en annen som opplevde det samme og ikke fikk relevant svar. Desinstallerer appen, Nicemobil ser ut å ikke ville få flere kunder?
Heisann, Egil👋 For å kunne bekrefte adressen må det stå nøyaktig slik det står registrert hos Posten, og det må stå på riktig sted i appen 😊 Ta kontakt med våre kunderådgivere på chat, så finner vi kjapt ut av det sammen😍 Ha en ellers super dag ☀️
Veldig god kundeservice på chat og gode priser! Ambefales sterkt
Hei, Gabriel👋 Åh, så flott å høre 😍 Vi er veldig stolte av både kundeservicen, appen og prisene våre, og lover å aldri gi oss med å forbedre det! Tusen takk for tilbakemeldingen, den setter vi pris på💛 Ha en super dag☀️
Feil på SIM-kort, nytt SIM-kort tar tid å få. Viderekobling til annen mobil er IKKE MULIG. For deg som har behov for 100 % tilgjengelighet, er Nice et dårlig valg. Kundeservice kun på chat, i tillegg lang ventetid på svar.
Hei, Gerd👋 Så leit å høre at du sitter igjen med det inntrykket! Jeg får ikke sett hva som har skjedd her, men om telefonen din støtter våre eSIM kan du evt forsøke det? Vi har som regel ganske kort ventetid, om noen, men unntak kan selvfølgelig skje💛 At vi har kundeservice kun på chat stemmer da vi har fokus på digitale løsninger🥰 Ønsker deg i alle fall en skikkelig fin dag ☀️
Rart at det går 1.8 GB når jeg kun leste noen nettsider. Ingen lyd/video bruk.
Takk for tilbakemeldingen May 😊 Mobilen kan plutselig bruke mer mobildata enn vanlig på grunn av bakgrunnsoppdateringer, apper som automatisk spiller av videoer, store nedlastinger som programvareoppdateringer, streaming av musikk eller videoer i høy kvalitet, og automatiske sikkerhetskopier. Det kan også skyldes at noen apper bruker data uten at du er klar over det, for eksempel ved å oppdatere innhold eller sende meldinger i bakgrunnen. Om du skulle ønske noen råd om tiltakt, ta kontakt med oss på chat så vi kan se på det sammen med deg 🤗 Ønsker deg en fin kveld ✨
I've been using Nicemobil for the past six months. It has the cheapest plans on the market, everything works just fine, and I've never had any issues. I switched from another operator that increased their prices by 20% to Nicemobil, and I don't know why I didn't do it earlier. Recommended!
Hi, Mykola👋 Thank you for the kind review, we appreciate the feedback😍 We work towards keeping our prices as low as possible continuously, and we promise we won't stop! Wishing you a Nice day, and a great summer 🥰☀️
Mye bedre dekning enn Telia! Ice/ Nice har steppa opp. Noen steder innendørs gruser dere Telenor og Telia på dekning. Men er forsatt en god del bak Telenor genrelt. Men mye mer bedre enn og velge Telia. Etter 5g kom har hastighet og kvalitet blitt markant forbreda. Telenor er forsatt overlegen. Men fantatisk jobb dere gjør med dekning og nå er det bare og grønne på med 5g overalt så blir ice raskt bedre enn Telia. Fantatsik med konkuranse. Håper dere til fremtiden lanserer markedeste billigste fri data. Med for eks 3 mbits, 25mbits, 100,200, 350/ maxmail. Slik som noen i Sverige har.
Hei, Aleksander👋 Så hyggelig tilbakemelding, takk for at du tok deg tid til å dele erfaringen din! Nettverk og dekning jobbes kontinuerlig med, og vi har høye mål🤓 Vi har i dag fokus på å dekke behov opp til 15GB i måneden, men vi tar selvsagt med forslaget ditt videre🤗 Ønsker deg en flott dag, og en fortsatt god sommer☀️
Bor i nord, steder hvor dekningen ikke er særlig god. Nice mobil har beste pris, og hvis man kun befinner seg i områder med god dekning så funker det godt. Minus for en del trøbbel med innlogging på appen (logges automatisk ut nå og da og må logge inn igjen med BankID, da det av en eller annen grunn ikke funker med Vipps for min del. Har også opplevd at abonnementene til kidsa plutselig endres på NiceMobil (fra 5 til 1 GB) uten at jeg har bedt om det. Med 5 abonnement i familien går jeg nå tilbake til OneCall – koster meg 18 kr mer i mnd, men da får jeg 40 GB i stedet for 39 (12+12+5+5+5), samt langt bedre dekning i distriktet her.
Hei Marit😊 Vi bruker både ice og Telia sin dekning, så det skal være tilgang stort sett over alt i hele landet. Når det kommer til innlogging i appen, må du bruke samme innlogging som du opprettet brukeren din med. Eks, opprettet du med bankID, må du bruke det hver gang. Samme hvis du opprettet med vipps. Dette er for at kundeforholdet er opprettet med da enten vipps eller bankID og appen skal kjenne deg igjen. Du kan også ordne personlig kode eller faceID som innlogging, så slipper du bruke bankbrikken hver gang😉 Hvis du opplever at abm endrer seg, uten at du selv har gjort det, tar du kontakt med oss på chat, så skal teknisk se på det og evt få fikset og sett på årsaken til at dette skjer. Som regel er det en løsning og forklaring på alt, som de også klarer å fikse👍🏼 Ønsker deg en fin dag videre🌸