Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
NiceMobil
3.7
537 verifiserte omtaler

NiceMobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
537 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#5
Bra
NiceMobil er rangert
#5 av 13 mobiloperatører
72%
Bra
72% anbefaler NiceMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 537 omtaler om NiceMobil

FILTRER OMTALER
299
74
41
36
87
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NiceMobil
NiceMobil har 537 verifiserte omtaler på Bytt.no

God kundeservice veldig fin app enkel og grei i bruk.

Omtale av  Gabriel B. B

Veldig god kundeservice på chat og gode priser! Ambefales sterkt

Svar fra NiceMobil
05.07.2024 08:42

Hei, Gabriel👋 Åh, så flott å høre 😍 Vi er veldig stolte av både kundeservicen, appen og prisene våre, og lover å aldri gi oss med å forbedre det! Tusen takk for tilbakemeldingen, den setter vi pris på💛 Ha en super dag☀️

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NiceMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ikke bra !

Omtale av  Gerd H

Feil på SIM-kort, nytt SIM-kort tar tid å få. Viderekobling til annen mobil er IKKE MULIG. For deg som har behov for 100 % tilgjengelighet, er Nice et dårlig valg. Kundeservice kun på chat, i tillegg lang ventetid på svar.

Svar fra NiceMobil
05.07.2024 08:45

Hei, Gerd👋 Så leit å høre at du sitter igjen med det inntrykket! Jeg får ikke sett hva som har skjedd her, men om telefonen din støtter våre eSIM kan du evt forsøke det? Vi har som regel ganske kort ventetid, om noen, men unntak kan selvfølgelig skje💛 At vi har kundeservice kun på chat stemmer da vi har fokus på digitale løsninger🥰 Ønsker deg i alle fall en skikkelig fin dag ☀️

Mobildata forsvinner fortere.

Omtale av  May

Rart at det går 1.8 GB når jeg kun leste noen nettsider. Ingen lyd/video bruk.

Svar fra NiceMobil
17.06.2024 19:49

Takk for tilbakemeldingen May 😊 Mobilen kan plutselig bruke mer mobildata enn vanlig på grunn av bakgrunnsoppdateringer, apper som automatisk spiller av videoer, store nedlastinger som programvareoppdateringer, streaming av musikk eller videoer i høy kvalitet, og automatiske sikkerhetskopier. Det kan også skyldes at noen apper bruker data uten at du er klar over det, for eksempel ved å oppdatere innhold eller sende meldinger i bakgrunnen. Om du skulle ønske noen råd om tiltakt, ta kontakt med oss på chat så vi kan se på det sammen med deg 🤗 Ønsker deg en fin kveld ✨

The best mobile operator in 2024.

Omtale av  Mykola

I've been using Nicemobil for the past six months. It has the cheapest plans on the market, everything works just fine, and I've never had any issues. I switched from another operator that increased their prices by 20% to Nicemobil, and I don't know why I didn't do it earlier. Recommended!

Svar fra NiceMobil
04.07.2024 14:53

Hi, Mykola👋 Thank you for the kind review, we appreciate the feedback😍 We work towards keeping our prices as low as possible continuously, and we promise we won't stop! Wishing you a Nice day, and a great summer 🥰☀️

Postivft overaska. Bedre enn Telia dekning.

Omtale av  Aleksander

Mye bedre dekning enn Telia! Ice/ Nice har steppa opp. Noen steder innendørs gruser dere Telenor og Telia på dekning. Men er forsatt en god del bak Telenor genrelt. Men mye mer bedre enn og velge Telia. Etter 5g kom har hastighet og kvalitet blitt markant forbreda. Telenor er forsatt overlegen. Men fantatisk jobb dere gjør med dekning og nå er det bare og grønne på med 5g overalt så blir ice raskt bedre enn Telia. Fantatsik med konkuranse. Håper dere til fremtiden lanserer markedeste billigste fri data. Med for eks 3 mbits, 25mbits, 100,200, 350/ maxmail. Slik som noen i Sverige har.

Svar fra NiceMobil
04.07.2024 14:50

Hei, Aleksander👋 Så hyggelig tilbakemelding, takk for at du tok deg tid til å dele erfaringen din! Nettverk og dekning jobbes kontinuerlig med, og vi har høye mål🤓 Vi har i dag fokus på å dekke behov opp til 15GB i måneden, men vi tar selvsagt med forslaget ditt videre🤗 Ønsker deg en flott dag, og en fortsatt god sommer☀️

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Billig og bra, men når ikke opp for vår del

Omtale av  Marit L. S

Bor i nord, steder hvor dekningen ikke er særlig god. Nice mobil har beste pris, og hvis man kun befinner seg i områder med god dekning så funker det godt. Minus for en del trøbbel med innlogging på appen (logges automatisk ut nå og da og må logge inn igjen med BankID, da det av en eller annen grunn ikke funker med Vipps for min del. Har også opplevd at abonnementene til kidsa plutselig endres på NiceMobil (fra 5 til 1 GB) uten at jeg har bedt om det. Med 5 abonnement i familien går jeg nå tilbake til OneCall – koster meg 18 kr mer i mnd, men da får jeg 40 GB i stedet for 39 (12+12+5+5+5), samt langt bedre dekning i distriktet her.

Svar fra NiceMobil
11.06.2024 15:36

Hei Marit😊 Vi bruker både ice og Telia sin dekning, så det skal være tilgang stort sett over alt i hele landet. Når det kommer til innlogging i appen, må du bruke samme innlogging som du opprettet brukeren din med. Eks, opprettet du med bankID, må du bruke det hver gang. Samme hvis du opprettet med vipps. Dette er for at kundeforholdet er opprettet med da enten vipps eller bankID og appen skal kjenne deg igjen. Du kan også ordne personlig kode eller faceID som innlogging, så slipper du bruke bankbrikken hver gang😉 Hvis du opplever at abm endrer seg, uten at du selv har gjort det, tar du kontakt med oss på chat, så skal teknisk se på det og evt få fikset og sett på årsaken til at dette skjer. Som regel er det en løsning og forklaring på alt, som de også klarer å fikse👍🏼 Ønsker deg en fin dag videre🌸

De har ikke orden på datasystemene sine, og kundeservice er skuffende.

Omtale av  Michael

Uten at jeg oppdaget det hadde abonnementet mitt blitt "avslutta". Telefonen (ringe/sms) fungerte, men mobildataen var borte. Oppsiden var at de slutta å sende regning. Regningene kom selvsagt oppsamlet mer enn 3 måneder senere. Å snakke med kundeservice var noe herk. Er bare chat, og der skal all data oppgis hver gang. De følger ikke opp og løser ting som lovet, spør om ting som er umulig å ha (kvitteringer på regninger ikke sendt fra dem) og som ville vært irriterende vanskelig å finne om de fantes. Å spørre om ting flere ganger, å oppgi personlig info flere ganger, føles ekstra kjipt når ting har gått galt fra deres side.

Svar fra NiceMobil
11.06.2024 15:40

Hei Michael😊 Hvis du opplever problemer med data, men tale og sms virker, kan det være flere årsaker til dette. At det er tomt for data, eller andre teknsikse årsaker. Da er det bare å ta kontakt, så skal vi se på det. Ang regninger, så har ikke vi det hos oss. Vi trekker direkte fra kortet, så faktura fra oss kommer ikke. Alle kvitteringer på betalinger finner du i appen slik at du får oversikt over alle trekkene som er gjort👍🏼 Grunnen til at du må oppgi perosnlig info flere ganger, er fordi vi ikke utgir info til andre enn juridisk eier. Når du ikke er logget inn i chatten med din ID, gjør vi dette for å værne om personvern til kundene. Dette er vi veldig strenge på Ønsker deg en fin dag videre🌸

NiceMobil har 537 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NiceMobil mener
Har tilegnet profilen
NiceMobil deltar på Bytt.no

NiceMobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NiceMobil besvarer omtaler

NiceMobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NiceMobil ønsker tilbakemeldinger

NiceMobil benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR