NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Mye bedre dekning enn Telia! Ice/ Nice har steppa opp. Noen steder innendørs gruser dere Telenor og Telia på dekning. Men er forsatt en god del bak Telenor genrelt. Men mye mer bedre enn og velge Telia. Etter 5g kom har hastighet og kvalitet blitt markant forbreda. Telenor er forsatt overlegen. Men fantatisk jobb dere gjør med dekning og nå er det bare og grønne på med 5g overalt så blir ice raskt bedre enn Telia. Fantatsik med konkuranse. Håper dere til fremtiden lanserer markedeste billigste fri data. Med for eks 3 mbits, 25mbits, 100,200, 350/ maxmail. Slik som noen i Sverige har.
Hei, Aleksander👋 Så hyggelig tilbakemelding, takk for at du tok deg tid til å dele erfaringen din! Nettverk og dekning jobbes kontinuerlig med, og vi har høye mål🤓 Vi har i dag fokus på å dekke behov opp til 15GB i måneden, men vi tar selvsagt med forslaget ditt videre🤗 Ønsker deg en flott dag, og en fortsatt god sommer☀️
Bor i nord, steder hvor dekningen ikke er særlig god. Nice mobil har beste pris, og hvis man kun befinner seg i områder med god dekning så funker det godt. Minus for en del trøbbel med innlogging på appen (logges automatisk ut nå og da og må logge inn igjen med BankID, da det av en eller annen grunn ikke funker med Vipps for min del. Har også opplevd at abonnementene til kidsa plutselig endres på NiceMobil (fra 5 til 1 GB) uten at jeg har bedt om det. Med 5 abonnement i familien går jeg nå tilbake til OneCall – koster meg 18 kr mer i mnd, men da får jeg 40 GB i stedet for 39 (12+12+5+5+5), samt langt bedre dekning i distriktet her.
Hei Marit😊 Vi bruker både ice og Telia sin dekning, så det skal være tilgang stort sett over alt i hele landet. Når det kommer til innlogging i appen, må du bruke samme innlogging som du opprettet brukeren din med. Eks, opprettet du med bankID, må du bruke det hver gang. Samme hvis du opprettet med vipps. Dette er for at kundeforholdet er opprettet med da enten vipps eller bankID og appen skal kjenne deg igjen. Du kan også ordne personlig kode eller faceID som innlogging, så slipper du bruke bankbrikken hver gang😉 Hvis du opplever at abm endrer seg, uten at du selv har gjort det, tar du kontakt med oss på chat, så skal teknisk se på det og evt få fikset og sett på årsaken til at dette skjer. Som regel er det en løsning og forklaring på alt, som de også klarer å fikse👍🏼 Ønsker deg en fin dag videre🌸
Uten at jeg oppdaget det hadde abonnementet mitt blitt "avslutta". Telefonen (ringe/sms) fungerte, men mobildataen var borte. Oppsiden var at de slutta å sende regning. Regningene kom selvsagt oppsamlet mer enn 3 måneder senere. Å snakke med kundeservice var noe herk. Er bare chat, og der skal all data oppgis hver gang. De følger ikke opp og løser ting som lovet, spør om ting som er umulig å ha (kvitteringer på regninger ikke sendt fra dem) og som ville vært irriterende vanskelig å finne om de fantes. Å spørre om ting flere ganger, å oppgi personlig info flere ganger, føles ekstra kjipt når ting har gått galt fra deres side.
Hei Michael😊 Hvis du opplever problemer med data, men tale og sms virker, kan det være flere årsaker til dette. At det er tomt for data, eller andre teknsikse årsaker. Da er det bare å ta kontakt, så skal vi se på det. Ang regninger, så har ikke vi det hos oss. Vi trekker direkte fra kortet, så faktura fra oss kommer ikke. Alle kvitteringer på betalinger finner du i appen slik at du får oversikt over alle trekkene som er gjort👍🏼 Grunnen til at du må oppgi perosnlig info flere ganger, er fordi vi ikke utgir info til andre enn juridisk eier. Når du ikke er logget inn i chatten med din ID, gjør vi dette for å værne om personvern til kundene. Dette er vi veldig strenge på Ønsker deg en fin dag videre🌸
Bytt til NiceMobil, mye for pengene, god og rask service på chat. Du vil ikke angre.
Hei Åse😊 Det er veldig hyggelig å høre🥰 Ønsker deg en strålende dag🌸
Vil ikke forandre forfall dato for en dårlig kundeservice har jeg aldre vært bort i
Hei Karl😊 Det handler ikke om at vi ikke vil. Det handler om at det ikke går å endre. Det er ikke noe knapp i vårt system som gjør at det kan endres, da alt går automatisk. Når du endrer abm ditt, endres også trekkdatoen👍🏼 Ønsker deg en fin dag🌸
Jeg prøvde å bli en kunde, men appen bekrefter ikke min adresse. Kundeservice ber meg slette hjemmenummeret mitt fra adressen min. Men hvordan skal postselskapet finne huset? Det vil de ikke svare på. Og man må bruke appen for å bli kunde. Det trenger du ikke å gjøre med andre selskaper. Forferdelig service.
Hei Ahmet😊 For å kunne bekrefte må adressen skrives på en viss måte. Posten finner likevel adressen SIM-kortet skal til👍🏼 Ønsker deg en fin dag videre🌸
helt forfadelig . du må chatte med kundeservise . først hadde jeg på nettsidene reserverer tid for aktivering den 30.05. så det vises seg at den avtalen ble ikke aktivert til tross for at jeg har en skrinshot . så prøver jeg å få hjelp med kundeservice endå verre - de klarer ikke å hjelpe. så pass deg hvis du ville bytte til den ice og nice - helt forfadelig app og endå verre kundeservice
Det var leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen, Elena 😔 Jeg vet ikke om du har fått hjelp etter denne omtalen ble skrevet, men vi hjelper deg gjerne på chat om du ønsker å gjøre et forsøk til 🤗 Noe vi har opplevd hos enkelt som bestiller, er at de ikke har fullført siste steget i bestillingsprosessen, det er vitktig at man bekrefter bestillingen. Når bestillingen er bekreftet vil det sendes en epost til deg, som bekrefter bestillingen 😊