NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Overall, I am satisfied. I am aware that it is ICE coverage so I know my limits of expectations. There are a couple of issues I have faced though. I have 2 numbers registered with NiceMobil. Sim card for both stopped working and needed to be replaced around 2-3 months apart. I have 5G coverage in my area but I don't get 5G service on the physical sim connection despite having 5G phone and have been using it with Telenor 5G previously. Lately, I bought a phone with eSim. And I get 5G on the phone using eSim but not on the other phone with physical sim. I wonder why.
Hello 👋 Thank you for your feedback, we are glad to know that you are satisfied 😎 We, unfortunately, had some production errors on some SIM cards and that was the reason you needed to change to a new one! We apologize for that inconvenience. 💛 Now, regarding the coverage issue, I would suggest that you contact us via chat so we can take a closer look at the settings of your phone and all the information we need that will lead us to the best solution for your problem! We are looking forward to helping you in the chat! 🤗 Have a beautiful day 👌
Vervet en venn. Fikk melding på profilen at jeg ville få 50% rabatt. Endret da abonnement til et dyrere ab. Fikk beskjed om at nei, det begynner ikke gjelde før dagen etter, så ble trukket full pris. Det sto med mindre skrift at det var ventende rabatt. Hadde dagen før blitt trukket for mitt "gående" abonnement, men det ble ikke hensyntatt. Be trukket full pris for begge ab. Tok det opp med de og fikk beskjed om at det jeg hadde betalt for mye ville bli avregnet på kommende fakturaer. Trekker fra bet.kortet jeg har registrert med det samme jeg gjør endring, men å få tilbakebetalt skal ta måneder. Anbefales ikke!!! Brukte MYE tid og forklaring på chat for å få de til å forstå at de hadde trukket meg for 2 ab. UTROLIG treig fyr på chatten!
Hei, Arve ! 👋 Det er leit å høre at du har hatt en så frustrerende opplevelse. Vanligvis, så går alt med vervebonus automatisk, men det kan skje noen uforventet feil. 🙌 Jeg får desverre ikke sjekket saken i detaljer her, vennligst ta kontakt med oss via chat på nicemobil.no eller i appen, så vi kan undersøke saken nærmere og fikse det så godt vi kan. 😊📱
Liker godt abonnementet—billig, raskt og stabilt. Eneste jeg misliker er at jeg om jeg ikke betaler akkurat når NiceMobil vil jeg skal betale, så får jeg varsel om å enten prøve på nytt, eller bytte kort. Problemet er at jeg bare kan bytte kort. Det er ingen mulighet for å bare «prøv på nytt». Jeg har hovedkonto tom, og overfører heller penger til den fra en annen brukskonto siden det hjelper meg å spare penger, men NiceMobil gjør ikke det veldig lett for meg.
Heisann👋 Takk for tilbakemeldingen, godt å høre at du liker abonnementet😍 Det stemmer at dersom betalingen feiler og man ønsker at det trekkes på nytt umiddelbart så må man legge inn betalingsinformasjon på nytt. Det vil bli forsøkt trukket igjen dagen etter, opp til 5 dager etter den avviste betalingen, så man kan også vente på det om man ønsker😊 Ved å gå til Profil i appen og lese under "Betaling" så vil man alltid se neste trekkdato, slik at man også evt kan overføre penger før det trekkes 🥰 Ønsker deg en kjempefin dag 🌻
Jeg er veldig fornøyd etter 15 md. med NiceMobil. Gode priser. Super kundeservice. Eneste jeg er misfornøyd med er at det ikke er mulig å fjerne mobilsvar. Når Ice tilbyr det, og når NiceMobils hardeste konkurrenter på pris også tilbyr det, antar jeg at øknomiske motiver gjør at NiceMobil virker motvillige.
Hei Geir👋 Så flott å høre at du er fornøyd, vi setter pris på tilbakemeldingen😍 Deaktivering av Mobilsvar er ikke mulig pr dags dato pga tekniske begrensninger, men vi jobber med muligheten for å få dette til i fremtiden🤗 Ønsker deg en super dag 🦸
er det framdeles mega useriøs eller kan man kalle det allerede kriminell? Jeg håpe jeg kan bevare noen for svindeln - delvis daglig svindel. Er kunde der i ca 14 dager!!!! 3x har dem trekkt penge fra kontoen min. 1x Abo med 95kr - 168kr dagen etter!!! der ingen vet hvorfor (hverken kundebehandler eller APPen) - men jeg brukte telfonet sist den 1.9. (ringte naboen) og deretter den 6.9. - etter betaling var trekt!!!!! Også.... 11 dager seinere for 78kr der ingen vet hvorfor.... regne med de prøve seg på nykunder først med småbeløp opp til 200kr før dem øker det til 500 og sikkert 1-5000kr for ingenting. Mega useriøs??? Nei det kaller jeg kriminell. Så tenk over om du har penge du vil gi bort til noen som jukse uansett med folk. Har du det er NICE den rette aktøren da. Btw... dere fra Nice som skal "hvitvaske" dere kriminelle handlinger i svaret der. Glemm det - jeg har tatt kontakt med kundeservice og med tekniske avdeling som skulle hjelpe meg. Rent bortkast tid for meg. Men dere få lov å svar på omtalen min og lyve som før
Hei Marcus👋 Så leit å høre at du sitter igjen med dette inntrykket! Vi tar aldri betalt for tjenester som ikke har blitt brukt, og skulle det ha skjedd en feil så skal det såklart bli funnet ut av og ordnet opp i! Det er kjempefint at du tok kontakt, ser du skriver at saken din er hos teknisk avdeling - da vil de få undersøkt og ordnet opp der så fort som overhodet mulig 💛 Ønsker deg en kjempefin dag🌻
Superfornøyd med disse abonnementene! Ikke bare er prisen best, men de har overraskende god og super hyggelig kundeservice i tillegg:)
Hei, Jeanette! 😊 Så utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med både abonnementene våre og kundeservice! 🎉 Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din! Takk for at du valgte oss! 😄 Ønsker deg en strålende dag videre! 🌟
Løgnere og svindlere, jeg var i EU i sommer og de belastet meg for ekstra bruk av Internett i EU-land 500 NOK.Da ba jeg om en regning og en forklaring, angivelig lastet ned fra "satellitten".For to dager siden tok de 6,99 kroner fra kortet mitt ved to anledninger, uten noen forklaring. Du har inntrykk av at de når som helst kan strekke seg inn i lommeboken din og ta penger uten noen forklaring.
Hei, Zoran! 👋 Det er leit at du sitter igjen med det inntrykket 😔 Det skal selvsagt ikke være slikt at vi trekker for beløp som ikke stemmer. 🙏 Her anbefaler jeg at du tar kontakt med oss via chat, så får vi undersøkt det. 🕵️ Det skal stå hva trekket gjelder på kvitteringen i appen, og jeg ser du skriver at det gjelder "Satelittnett". Det vil si bruk på ferge, vanligvis Colorline, som går til Tyskland eller Danmark, som kan være ganske høye priser. ⛴️ Her kan du finne prisene for bruk på skip og fly: https://www.ice.no/mobilabonnement/priser/skip-og-fly/ Ta gjerne kontakt med oss, så kan vi finne spesifike detaljer på betalingene 🕵️ Ønsker deg en strålende dag videre 🤗