NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Liker godt abonnementet—billig, raskt og stabilt. Eneste jeg misliker er at jeg om jeg ikke betaler akkurat når NiceMobil vil jeg skal betale, så får jeg varsel om å enten prøve på nytt, eller bytte kort. Problemet er at jeg bare kan bytte kort. Det er ingen mulighet for å bare «prøv på nytt». Jeg har hovedkonto tom, og overfører heller penger til den fra en annen brukskonto siden det hjelper meg å spare penger, men NiceMobil gjør ikke det veldig lett for meg.
Heisann👋 Takk for tilbakemeldingen, godt å høre at du liker abonnementet😍 Det stemmer at dersom betalingen feiler og man ønsker at det trekkes på nytt umiddelbart så må man legge inn betalingsinformasjon på nytt. Det vil bli forsøkt trukket igjen dagen etter, opp til 5 dager etter den avviste betalingen, så man kan også vente på det om man ønsker😊 Ved å gå til Profil i appen og lese under "Betaling" så vil man alltid se neste trekkdato, slik at man også evt kan overføre penger før det trekkes 🥰 Ønsker deg en kjempefin dag 🌻
Jeg er veldig fornøyd etter 15 md. med NiceMobil. Gode priser. Super kundeservice. Eneste jeg er misfornøyd med er at det ikke er mulig å fjerne mobilsvar. Når Ice tilbyr det, og når NiceMobils hardeste konkurrenter på pris også tilbyr det, antar jeg at øknomiske motiver gjør at NiceMobil virker motvillige.
Hei Geir👋 Så flott å høre at du er fornøyd, vi setter pris på tilbakemeldingen😍 Deaktivering av Mobilsvar er ikke mulig pr dags dato pga tekniske begrensninger, men vi jobber med muligheten for å få dette til i fremtiden🤗 Ønsker deg en super dag 🦸
er det framdeles mega useriøs eller kan man kalle det allerede kriminell? Jeg håpe jeg kan bevare noen for svindeln - delvis daglig svindel. Er kunde der i ca 14 dager!!!! 3x har dem trekkt penge fra kontoen min. 1x Abo med 95kr - 168kr dagen etter!!! der ingen vet hvorfor (hverken kundebehandler eller APPen) - men jeg brukte telfonet sist den 1.9. (ringte naboen) og deretter den 6.9. - etter betaling var trekt!!!!! Også.... 11 dager seinere for 78kr der ingen vet hvorfor.... regne med de prøve seg på nykunder først med småbeløp opp til 200kr før dem øker det til 500 og sikkert 1-5000kr for ingenting. Mega useriøs??? Nei det kaller jeg kriminell. Så tenk over om du har penge du vil gi bort til noen som jukse uansett med folk. Har du det er NICE den rette aktøren da. Btw... dere fra Nice som skal "hvitvaske" dere kriminelle handlinger i svaret der. Glemm det - jeg har tatt kontakt med kundeservice og med tekniske avdeling som skulle hjelpe meg. Rent bortkast tid for meg. Men dere få lov å svar på omtalen min og lyve som før
Hei Marcus👋 Så leit å høre at du sitter igjen med dette inntrykket! Vi tar aldri betalt for tjenester som ikke har blitt brukt, og skulle det ha skjedd en feil så skal det såklart bli funnet ut av og ordnet opp i! Det er kjempefint at du tok kontakt, ser du skriver at saken din er hos teknisk avdeling - da vil de få undersøkt og ordnet opp der så fort som overhodet mulig 💛 Ønsker deg en kjempefin dag🌻
Superfornøyd med disse abonnementene! Ikke bare er prisen best, men de har overraskende god og super hyggelig kundeservice i tillegg:)
Hei, Jeanette! 😊 Så utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med både abonnementene våre og kundeservice! 🎉 Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din! Takk for at du valgte oss! 😄 Ønsker deg en strålende dag videre! 🌟
Løgnere og svindlere, jeg var i EU i sommer og de belastet meg for ekstra bruk av Internett i EU-land 500 NOK.Da ba jeg om en regning og en forklaring, angivelig lastet ned fra "satellitten".For to dager siden tok de 6,99 kroner fra kortet mitt ved to anledninger, uten noen forklaring. Du har inntrykk av at de når som helst kan strekke seg inn i lommeboken din og ta penger uten noen forklaring.
Hei, Zoran! 👋 Det er leit at du sitter igjen med det inntrykket 😔 Det skal selvsagt ikke være slikt at vi trekker for beløp som ikke stemmer. 🙏 Her anbefaler jeg at du tar kontakt med oss via chat, så får vi undersøkt det. 🕵️ Det skal stå hva trekket gjelder på kvitteringen i appen, og jeg ser du skriver at det gjelder "Satelittnett". Det vil si bruk på ferge, vanligvis Colorline, som går til Tyskland eller Danmark, som kan være ganske høye priser. ⛴️ Her kan du finne prisene for bruk på skip og fly: https://www.ice.no/mobilabonnement/priser/skip-og-fly/ Ta gjerne kontakt med oss, så kan vi finne spesifike detaljer på betalingene 🕵️ Ønsker deg en strålende dag videre 🤗
Får ikke sendt sms til 4-sifret nr. Eks. P4 ol, ja til alle som har avgift for å motta meldinger. Nice har bare chat- hjelp. De er ikke istand til å hjelpe, og er lite innstilt på service og hjelp.
Hei, Anders! 👋 Det er leit å høre at du opplever problemer med våre tjenester 😥 Og slik skal det selvsagt ikke være. Jeg anbefaler at du tar kontakt igjen med vår chat, så kan vi ta saken videre til den tekniske avdelingen. 🧑💻 De kan nemlig sjekke hvor SMSene du sender stopper opp, om det stopper opp på selve telefonen din, eller om det stopper opp ved mottak. 🛑 Hvis du har en Android telefon, kan det være Premium SMS som er skrudd av eller som tuller. Prøv å skru den på, eller om den er allerede skrudd på, prøv å skru den av, også på igjen. 📲 Håper det ordner seg 🤗 Ha en strålende dag videre 🌻
Dårlig samtalekvalitet jevnt over. Hakket mye. Skal visst være Teliadekning der hvor Ice ikke har egen dekning. Ble lei av at samtalene brytes og hakkingen. Byttet til Chilli mobil. De har også Teliadekning. Samtalene er klokkeklare med chilli. Angrer ikke på at jeg byttet. Ice burde fikse samtalekvaliteten, så hadde det vært noe å vurdere igjen.
Hei, Johan👋 Så leit å høre at du opplevde problemer hos oss! Høres ut som om noe ikke var som det skulle der, det er ofte kun en liten innstilling som må fikses på, ofte står WiFi tale på eller lignende😊 Skulle du ønske å teste oss igjen i fremtiden og opplever problemer, ta kontakt med oss på chat så får vi sett på det sammen💛 Ha en super dag 🦸