NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Rimelig, stabilt og pålitelig. Mye inkludert. Lett og følge med på hvor mye man har brukt på egen app.
Hei, Anita😇Godt å høre at du er fornøyd med oss💕 Takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på👏 Ta kontakt med oss på chat om du lurer på noe, og ha en strålende dag🌷✨
Da jeg byttet telefon var Nice mobil eneste selskapet som tilbød simkortfritt tilbud, som jeg måtte ha. Det gikk uten problemer.
Hei Maria💐 Så flott å høre at det gikk problemfritt og at du er fornøyd med eSIM løsningen vår, tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en vurdering😍 Bare å ta kontakt med oss på chat om det skulle være noe, og ha en fortsatt kjempefin helg🥰
Enkel og god løsning med oversiktlig app, negativt er prisen på ekstra data
Hei Kjetil🌈 Tusen takk for at du tok deg tid til å dele erfaringen din, det setter vi veldig pris på😍 Så leit å høre at du ikke er fornøyd med prisen på ekstra data, ekstra datapakker er ment til å hjelpe om man en gang i blant går tom for data. Skulle det skje ofte vil jeg heller anbefale å øke abonnementet🤗 Ønsker deg en fortsatt strålende helg☀️💐
Funker bra. Har ikke hatt noen problemer . Står til forventningene.
Hei Bjørn🐻 Så flott å høre at du er fornøyd, da er vi fornøyde også🤗 Det er bare å ta kontakt med oss på chat om det skulle være noe, også får du ha en skikkelig fin helg🥰
Bra mobilabonnoment for den prisen man betaler. Perfekt for fattige studenter 👌👌👌
Hei💛Godt å høre at du er fornøyd med prisen, den er vi stolt av😍 Vi jobber stadig med å presse ned prisene våre! Takk for en fin tilbakemelding, og lykke til med studiene💗💐
Registrering av nytt som kort skjer kun i appen, da blir ikke mange hus adresser godkjente under registreringen og da kan man ikke gå videre med prosessen, også blir ikke mulig å tilsendt som kort heller pga dette, ringer kundeservice, jeg får beskjed desverre vi kan ikke hjelpe deg med dette problemet og kan ikke legge inn adressen for meg heller,man kommer ingen vei, har problemer med å ordne 2 abonnementer til mine barn på grunn av dette. Skulle ønske kundeservice kunne ordne eller har tilgang til mere i systemet slik at de kan ordne det som appen ikke gjør.
Hei Ahmad🥰 Så fint å høre at du er fornøyd med nesten alt, men håper vi kan snu det til å gjelde alt🤗 Når det kommer til adressen er det slik at den må skrives helt likt som den står i systemet til Posten, og det kan vi såklart hjelpe deg med! Fylle den ut for deg får vi ikke gjort da våre produkter går ut på at man gjør det meste selv i appen🌸 Skulle du ikke få til å skrive adressen slik den står så kan vi få ordnet SIM-kort sendt fra oss direkte istedenfor, bare å ta kontakt med oss på chat💛
Billige.Har nå også fysiske simkort,ikke bare esim,dette gjorde at jeg kunne bytte til de.Enkelt å bytte til,har abonnementer som passer meg (5 Gb) ,appen er for mitt bruk helt topp,kundemottak er lett å få tak i på telefon skulle du ha behov for dette.
Hei Toril🌈 Så flott å høre at du er fornøyd med abonnementet hos oss, det varmer😍 Enkelt og billig er nettopp det vi streber etter å tilby🥰 Vi har ikke telefonsupport men chatsupport mandag til lørdag, bare å ta kontakt om det skulle være noe! Ønsker deg fortsatt en strålende helg💛