OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
De har veldig bra pris og utmerket kundeservice :) Hilsen en veeeeldig fornøyd OneCall kunde
Super, god kundeservice og bra dekning. Og på mitt abonnement, var det mulighet å spare inn 10 kr i mnd. Men jeg vet hva jeg har, og ønsker derfor ikke å bytte mobil selskap.
Abonnement ble endret uten informering fra 199,- til 338,- i måneden.
God kundeservice, gode tjenester som ligger foran alle andre, så som Familiepakka, super ledelse i selskapet, noe som preger selve kulturen, som bryter med Telenor´s selvgodhet, og håpløshet. Anbefales på det sterkeste, av en som er kritisk, har store forventninger - og hadde mobil allerede i 1984..... på ny frekvens fra 1993.... Dekningen er topp, er rundt omkring i sør/øst Norge (det var no feil en periode grunnet feil som oppstod ved portering; feilen lå da hos den andre leverandøren, men oneCall løser det også... Dekning oppleves også å ha blitt bedre med årene, og er nå helt topp!)
Forferdelig dekning, telefonen er uten dekning i leilighet i storby.Dette var meget skuffende, snakket med kundeservice og fikk beskjed om at dette skulle være god dekning til å ringe og motta sms, dette stemmer ikke med realitet. Pga personlige grunner er jeg helt avhengig av at jeg kan ringe og motta samtaler fra mobil. Må nå stå på veranda for å motta og ringe ut.....dette er uholdbart. Produktet som ble solgt meg holder ikke det jeg ble forespeilet av selger.
Onecall har fungert bra er fornøyd. Årsak til ev bytte av leverandør: Send SMS blir borte fra 1. juli.
Billig abonnent, super kundeservice. Alltid veldig enkelt å ordne opp i ting, eller å få hjelp til å endre, eller si ifra om feil, eller mangler på abonnement, og/eller faktura👍 Har vært kunde hos One Call i ca 10 år nå, å er fortsatt veldig fornøyd. Har til og med fått lavere pris siste året👏 Så jeg kan trygt anbefale OneCall til hvem som helst!!❤
Har hatt one call i veldig mange år, men ser jo det er mye dyrere for en som bruker lite data.
Det er helt OK. Om det er mobilen min eller operatøren vet jeg ikke, men jeg opplever ofte at jeg mister 4G dekning.
Er for tiden i USA, og kjøper derfor utenlandspakker for databruk. Dette klarer ikke one call å håndtere, da forbruket mitt iflg mine sider er blitt på flere tusen kroner, inkl. utenlandspakker? Når jeg har kontaktet kundeservice, så har de sagt at det er en feil, og så retter de det og åpner abonnementet, men nå har det skjedd 3 ganger på 3 uker, dette holder bare ikke!!!
Jeg har brukt one call i over 2 år service grei og jeg har ingenting å klage på. Billige er dei også.
Dette er et selskap som aktivt saboterer kundene sine. Veldig stive priser (og skjulte kostnader) samt elendig kundeservice (frekke som f...!). Svindel.
Billig abonnement, oversiktlig app og god kundeservice.
Bra dekning. Greit med prøve mnd før man betaler fult. Men 1. dag med full betaling mener de at jeg har brukt nesten 2 GB data. Dette er ikke reelt. Har tidligere hatt 3 gb abonnement hos Telia og aldri brukt det opp... Så her er noe gale!
Forsikring og garanti saker kan men glemme og prøve å få igjen på... Blir kastet rundt til forskjellige saksbehandlere og ingen virker interessert til og løse problemet. De bare sender problemet videre til neste kollega som også gir f.
Dårlig dekning på steder jeg befinner meg mye på. For eksempel i Sande i Vestfold. Dit flytter jeg om 4 uker.