OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
One Call som firma fungerer bra. Ønsker å gå fra 1 GB til 3 GB uten å betale for mye for det. Planer om å omorganisere datamengden på flere familiemedlemmer er ikke tilstede. Vi er bare to nå.
Som oftest bra hjelp i chat ved spørsmål og problemer. Burde vært bedre rollover av data pakker.
Håplaust å nytte berre du er l i t t utanfor urbane strok. Opplever dekningsbrott fleire stader i Gubrandsdalen (langs E6!), i bymarka i Trondheim (treng ikkje vere meir enn 15 min frå bebyggelse), for ikkje å snakke om så fort ein bevegar seg opp i fjellet! Hadde Telenor før og aldri desse problema, men bytta grunna pris. Men kanskje ein må betale meir då, for å få tenester som dug?
Dårlig dekning og dårlig kundeservice. Oversiktlig faktura.
OneCall er enkelt, ingen komplisert faktura. Skulle det være problemer er de lette og få tak i enten på chat eller telefon. Tipp, topp, tommel opp
Får dårlig service, lite samarbeidsvillig!...
Hei Jon. Sånn skal det ikke være. Ta kontakt med oss på 04300 eller https://onecall.no/kundeservice så skal vi nok finne en løsning.
Bra service og bra kvalitet. Men skuffet over at jeg ikke får godkjent for kjøp av ny mobil 😣
Hei Jan. Hyggelig å høre at du er fornøyd :D Ta gjerne kontakt med oss, så finner vi ut av hvorfor det lugger litt i forbindelse med kjøp av telefon.