OneCall opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Byttet til OneCall fra Telenor! Har en supergode avtale som er bra på pris og ink datamengde! Sparte mellom 100-200 kroner hver mnd og har ikke opplevd ett eneste problem! Super Fornøyd!
Hurra Emma! Fint å lese at du er fornøyd med oss! Vi jobber hver dag for å gjøre kundene være ekstra fornøyde, så når vi leser dette blir vi kjempeglade!
Hadde prøve tilbud @ kr 99 med dem. Gikk greit frem til avtalen var over. Umulig å endre One Calls "automatisk" abonnement anbefalingen (som kostet mer) til den vi hadde lyst for. Forferdelig kunde service - du snakker med 5 forskjellige personer. Bare problemer, selskapet har blitt for stort og har mistet den gode kundeservice og integritet.
One Call som firma fungerer bra. Ønsker å gå fra 1 GB til 3 GB uten å betale for mye for det. Planer om å omorganisere datamengden på flere familiemedlemmer er ikke tilstede. Vi er bare to nå.
Som oftest bra hjelp i chat ved spørsmål og problemer. Burde vært bedre rollover av data pakker.
Håplaust å nytte berre du er l i t t utanfor urbane strok. Opplever dekningsbrott fleire stader i Gubrandsdalen (langs E6!), i bymarka i Trondheim (treng ikkje vere meir enn 15 min frå bebyggelse), for ikkje å snakke om så fort ein bevegar seg opp i fjellet! Hadde Telenor før og aldri desse problema, men bytta grunna pris. Men kanskje ein må betale meir då, for å få tenester som dug?
Dårlig dekning og dårlig kundeservice. Oversiktlig faktura.
OneCall er enkelt, ingen komplisert faktura. Skulle det være problemer er de lette og få tak i enten på chat eller telefon. Tipp, topp, tommel opp