OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har hatt onecall en stund og har generelt vært fornøyd. Siste tiden har det blitt voldsomme køer på chat`n og opplever ofte forbindelsen blir brutt når jeg har ventet i 10-15 minutter. Vurderer sterkt å ta med mine 7 familiemedlemmer til et annet selskap...
179kr for én gb... Byttet til chili/ice. Samme opplegget for 119kr. Håper de er bra Har brukt å fått melding om jeg er nær ved å bruke over datamengde og ble vant med det. Så nå siste måned brukte jeg over mengden og fikk IKKE noen advarsel . Blir sikkert 150kr ekstra pga dette. Byttet med en gang til ny operatør. Og reklamene til onecall er sykt irriterande. Glad jeg ikke støtter de lenger. Håper flere bytter
Byttet til OneCall fra Telenor! Har en supergode avtale som er bra på pris og ink datamengde! Sparte mellom 100-200 kroner hver mnd og har ikke opplevd ett eneste problem! Super Fornøyd!
Hurra Emma! Fint å lese at du er fornøyd med oss! Vi jobber hver dag for å gjøre kundene være ekstra fornøyde, så når vi leser dette blir vi kjempeglade!
Hadde prøve tilbud @ kr 99 med dem. Gikk greit frem til avtalen var over. Umulig å endre One Calls "automatisk" abonnement anbefalingen (som kostet mer) til den vi hadde lyst for. Forferdelig kunde service - du snakker med 5 forskjellige personer. Bare problemer, selskapet har blitt for stort og har mistet den gode kundeservice og integritet.
One Call som firma fungerer bra. Ønsker å gå fra 1 GB til 3 GB uten å betale for mye for det. Planer om å omorganisere datamengden på flere familiemedlemmer er ikke tilstede. Vi er bare to nå.
Som oftest bra hjelp i chat ved spørsmål og problemer. Burde vært bedre rollover av data pakker.
Håplaust å nytte berre du er l i t t utanfor urbane strok. Opplever dekningsbrott fleire stader i Gubrandsdalen (langs E6!), i bymarka i Trondheim (treng ikkje vere meir enn 15 min frå bebyggelse), for ikkje å snakke om så fort ein bevegar seg opp i fjellet! Hadde Telenor før og aldri desse problema, men bytta grunna pris. Men kanskje ein må betale meir då, for å få tenester som dug?