OneCall opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig dekning med ny mobil. Hadde håpet å få bedre kvalitet på nettet med helt ny Huawei, men er dårligere enn den gamle. Nå bare surrer og går det uten å komme på nett i det hele tatt. Angrer på hele kjøpet.
Det er ikke mulig i familiepakka å redusere for en bruker og øke for en annen. Onecall har sperret slik at man ikke kan redusere før neste måned, men øke denne måned. Ikke så fleksibel deling av data som de påstår i reklamen.
Vi har nylig innledet et forhold, så litt tidlig å si, men jeg har en god følelse. Billige løsninger som dekker mine behov innen telefoni.
OneCall er rett og slett dårlig i alt. Jeg bor i Oslo. Det jeg oppgir her er i forbindelse med dekning i Oslo og omegn. Jeg bruker en iPhone Xs og en Samsung s9+. Har to sim-kort knyttet til samme abo. 1. Det viktigste er DÅRLIG KUNDESERVICE!!! Forferdelig dårlig kundeservice, spesielt på chatten. Det er flere ganger de har avsluttet midt i chatten. Det har skjedd litt for ofte, enten avslutter de chatten uten å si noe eller si hadde. Det er ofte de som tar initiativ til å avslutte din henvendelser. Jeg har alltid kontaktet dem minst to ganger for å få svar på en sak. Først treffer du en uhøflig/påståelig og til tider frekk kundebehandler som legger av etterhvert deretter får du en OK kundebehandler, en slags bad cop good cop opplegg. Kundeservicen teltet for 80% for min oppsigelse av kundeforhold hos dem. 2. Kvalitet på samtalen er OK, men det blir brudd litt for ofte. Midt i en samtale faller man av og får du beskjed på skjermen at det ikke kontaktes på nett/feil på nettet osv. 3. Det er flere ganger som folk har prøvd å ringe meg men de ikke får tak i meg, enten for de ikke kontakt eller blir de satt over til telefonsvarer. Det har særlig gått ut telefoner fra jobb og viktig institusjoner som barnehager osv. 4. Telefonsvareren gir heller ikke beskjed om nye beskjeder. 5. Ikke akkurat blant de billigste på markedet. 6. En uoversiktlig mine sider service. Om du skal sperre/aktivere en eller annen service/tjeneste må du kontakte kundeservice. De har lagt inn bare 3 service snarvei på mine sider. Gang på gang har de lovet at mine sider skal bli mer oversiktlig med flere snarveier men det er bare ord, ingen handling. Jeg skal ta det som er bra også. 1. Høy hastighet på internett. 2. Veldig enkel mine sider service om du foretrekker det. 3. Lyden på samtalen er bra om har dekning.
De har veldig bra pris og utmerket kundeservice :) Hilsen en veeeeldig fornøyd OneCall kunde
Super, god kundeservice og bra dekning. Og på mitt abonnement, var det mulighet å spare inn 10 kr i mnd. Men jeg vet hva jeg har, og ønsker derfor ikke å bytte mobil selskap.
Abonnement ble endret uten informering fra 199,- til 338,- i måneden.