OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Rask og grei kundebehandling. Fikk raskt byttet til et rimeligere abonnement som passet meg bedre. Bruker svært sjeldent mobildata.
OneCall har hjulpet meg med å endre abonnent som kvalifiserer mitt forbruk. Enkel kontakt med kundeservice på chat, rask og god hjelp! Jeg har hatt abonnent hos OneCall tidligere, men har byttet av forskjellige årsaker, men byttet tilbake siden jeg har alltid vært fornøyd.
Er sånn midt på treet fornøyd. Hadde ønsket meg bedre dekning rundt omkring i Oslo og Norge generelt
Hei Gro. De siste årene har vi investert store summer, og tid på mobilnettet, og vi har gjort store fremskritt. Dersom du opplever feil/problemer med mobilnettet/dekning så er det fint om du tar kontakt med oss via kundeservice slik at vi kan få den informasjonen vi trenger for å ytterligere forbedre mobilnettet :)
Forferdelig irriterende reklamer på tv. Dyrt. Helt grei dekning. Treg kundeservice.
God kundeservice, men man får ikke beskjed når datakvoten nærmer seg oppbrukt. Det stopper bare uten varsel. Gitt beskjed flere ganger, men det har ikke endret seg. Dekning er ok, kundeservice bra, men synes jeg betaler mye for lite.
Hei Silje! Slik skal det jo ikke være. Varsel om oppbrukt data fungerer stort sett som det skal, men noen ganger er det forsinkelser i mobilnett etc som gjør det vanskelig å få de ut til tiden. Vi tar selvsagt dette på alvor, og jeg skal sjekke dette nærmere internt. Supert om du kan ta kontakt med oss via kundeservice på ny, så skal vi undersøke dette nærmere.
Virker helt greit på 2g nettet der jeg bor, men kan ikke bruke 4g selvom dekningskartet viser 4g. Venter på wifi tale.
Hei Bjarne! 4G skal jo funke så sant det er 4G-dekning i området du er i. Wifi-tale jobber vi med, og det vil sikkert hjelpe. I mellomtiden håper jeg du tar deg tid til å ta kontakt med oss via kundeservice så vi kan få litt mer detaljer om hvor du opplever problemer med 4G-nettet. Jeg er sikker på at det er noe vi kan rette opp i så sant vi får den infoen vi trenger.
Har aldri hatt noen problemer med Onecall. De er kanskje ikke de billigste, men de er definitivt de beste på kundeservice. Har hatt abonnement hos andre mobiloperatører før, og har ikke vært fullt ut fornøyd med kundeservicen der. Kundeservice er viktigere for meg enn å spare 50-60 kroner i mnd.
Hei Helene! Så hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! :D Pris er åpenbart viktig for oss, men som vi pleier å si, det er sluttsummen på mobilfakturaen som er viktig, ikke bare prisen på selve abonnementet :)