OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Utrolig dårlig service. Snakket just med en agent hos som var frekk og veldig uprofesjonell. Jeg ringte inn til dere pågrunn av at min tante har en sak hos dere hvor dere er veldig lite hjelpsomme. Jeg ble irritert over tonen hans og sa ifra om at han kan svare ordentlig og samtidig være mer service innstilt så sa " Når vi får sånne kunder som deg så har vi lov til og bare legge på! " Da ba jeg han sette meg over til sin teamleder så svarte han "Nei og de vil heller ikke snakke med sånne som deg fordi de er helt enig i at vi bare skal legge på og det er alle sammen her enige i. Han nektet og sette meg over til sin teamleder og avsluttet samtalen. Jeg er sjokkert over at deres kundebehandlere får lov til å oppføre seg på den måten! Jeg er ikke kunde hos dere idag og det vil jeg nok ikke bli heller etter denne hendelsen.
Rask og grei kundebehandling. Fikk raskt byttet til et rimeligere abonnement som passet meg bedre. Bruker svært sjeldent mobildata.
OneCall har hjulpet meg med å endre abonnent som kvalifiserer mitt forbruk. Enkel kontakt med kundeservice på chat, rask og god hjelp! Jeg har hatt abonnent hos OneCall tidligere, men har byttet av forskjellige årsaker, men byttet tilbake siden jeg har alltid vært fornøyd.
Er sånn midt på treet fornøyd. Hadde ønsket meg bedre dekning rundt omkring i Oslo og Norge generelt
Hei Gro. De siste årene har vi investert store summer, og tid på mobilnettet, og vi har gjort store fremskritt. Dersom du opplever feil/problemer med mobilnettet/dekning så er det fint om du tar kontakt med oss via kundeservice slik at vi kan få den informasjonen vi trenger for å ytterligere forbedre mobilnettet :)
Forferdelig irriterende reklamer på tv. Dyrt. Helt grei dekning. Treg kundeservice.
God kundeservice, men man får ikke beskjed når datakvoten nærmer seg oppbrukt. Det stopper bare uten varsel. Gitt beskjed flere ganger, men det har ikke endret seg. Dekning er ok, kundeservice bra, men synes jeg betaler mye for lite.
Hei Silje! Slik skal det jo ikke være. Varsel om oppbrukt data fungerer stort sett som det skal, men noen ganger er det forsinkelser i mobilnett etc som gjør det vanskelig å få de ut til tiden. Vi tar selvsagt dette på alvor, og jeg skal sjekke dette nærmere internt. Supert om du kan ta kontakt med oss via kundeservice på ny, så skal vi undersøke dette nærmere.
Virker helt greit på 2g nettet der jeg bor, men kan ikke bruke 4g selvom dekningskartet viser 4g. Venter på wifi tale.
Hei Bjarne! 4G skal jo funke så sant det er 4G-dekning i området du er i. Wifi-tale jobber vi med, og det vil sikkert hjelpe. I mellomtiden håper jeg du tar deg tid til å ta kontakt med oss via kundeservice så vi kan få litt mer detaljer om hvor du opplever problemer med 4G-nettet. Jeg er sikker på at det er noe vi kan rette opp i så sant vi får den infoen vi trenger.