OneCall opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig mobil dekning. SIM-kort kom for sent i posten. Bestite nesten ny mobil med dårlig batteri. Fikk også 3 dager uten mobildekning pga en eller annen feil hos dem .Styr unna.
Dårlig dekning, feil informasjon, lite villige til kompensering! Har vært kunde med hele familien i mange år men nå blir det å bytte leverandør. OneCall var det beste den gang men plutselig forandret de på abo. avtalene sine og de gamle kundene fikk plutselig bare beskjed at abo. blir flyttet over til ny avtale. Som trofast kunde burde dette selskapet latt disse kundene beholde sin gamle avtale for å vise at de setter pris på kundene og eller i hvert fall tilby noe ekstra en gang i blandet så kundene ikke behøver å kikke på andre avtaler og leverandører. "Dette er noe alle leverandører burde ta til etterretning isteden for å komme med fantastiske tilbud og dealer etter kundene har forsvunnet". Alltid vist det er noe galt er de lite villige til kompensasjon. Det er som regel bare to streker på deknings måler på telefonen. La inn bestilling på ny IPhone 13 og fikk beskjed ar forventet levering var 27 Sept. Ringte i dag den 30 september og fikk beskjed at det tar 2-3 uker. Ikke å anbefale dette selskapet og de mister nå 4 abo. i vår familie og i hvert fall tre andre familier vi kjenner godt da vi alltid bytter samtidig vist annen leverandør kan levere bedre vilkår noe som utgjør i snitt 50.000kr pr år i tap for OneCall. Vi er en asiatisk familie og det kan fort bli mange fler familier vist vi kommer over bedre avtale noe som er helt normalt i asiatiske miljøer. Sist gang det ble byttet var dette fra Talkmore over til OneCall og da byttet 13 av våre nærmeste venne familier. Da kan det fort bli over 150.000kr i tap i året for OneCall. Så en tankevekker til alle leverandører. Ta vare på kundene deres før det er for sent, for i vårt eksempler er dette kun snakk om en familie som plutselig kan dra med seg 12 andre familier eller fler, hva om 10 andre kunder i tillegg gjør det samme, da er det million tap i året bare pga.at selskapene har filosofi som er helt på trynet. (At vi får alltids nye kunder og denne kunden er ikke noe å bry seg om) Har tidligere selv jobbet i både NetCom og Telenor som bedrifts selger og som kunde rådgiver og vet godt at det er fult mulig å gi noen kunder en deal som gjør at kunden blir værende i selskapet. Men det kan virke som at nå til dags er ikke kunden like viktig som før, kun penger og mest mulig fortjeneste i kassa til selskapet. Vist alle kunder er flinke til å få med familie og venner til og gjøre noen stunts i ny og ne kan dette fort bidra til å få presset prisene ned slik at selskapene må begynne å tenke igjen. Ved å undersøke alle selskaper, priser, skrive omtaler osv. på nett.
Bestilte mobilabonnement (kontantkort) og fikk etter en stund beskjed om at hvis jeg ikke brukte kontantkortet så mistet jeg retten til å ha det, og nummeret (som jeg hadde kjøpt) ble konfiskert. Unngå OneCall for all del. Veldig dårlig kundeservice og ikke noen gode tilbakemeldinger når jeg ønsket å klage.
Ubrukelig tankegang, gi folk et tilbud før stengning av abonnement, dårlig selvinnsikt på kundebehandling!!
Helt forferdelig kundebehandling. Ikke noe vits i å kontakte dem per mail, per chat, de sier en ting og gjør ikke noen ting. Vente tiden for å få bare et svar at de ikke ha gjort noe for å løse problemet de skapte selv tar over 9dager. Helt håpløst. De bytter også abonnementet ditt uten å si ifra. Reklamerer for gratis forsikring ved kjøp av mobiltelefon hos one call, de «glemmer» å aktivisere forsikring. De gjør ikke det de sier de skal gjøre. Helt elendig.
Har vært kunde hos OneCall med familiepakka i mange år og er fornøyd med pris og dekning. Det er greit med appen å fordele og porsjonere ut data til barna så de ikke bruker alt på en gang.
Litt utgått på dato ang. pris og datamengde for høg pris