OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
De kuttet all telefonforbindelse for området her i en uke uten å gi beskjed om oppgradering av stasjonen. Så skulle det bli bra... Etter noen få dager skjer det igjen. Ingen tjeneste står det bare. Det står ingenting i driftsmeldinger. Er det virkelig seriøst når det er så lange brudd? Mandag bytter jeg leverandør.
Har opplevd andre mobiloperatører som sender faktura til inkasso om du ikke betaler på 1 uke. Fikk faktura sendt i posten (til 0,-) på en adresse jeg ikke bodde og etter 2 månder fikk jeg sms om at jeg måtte betale før det påløper renter. Betalte og ingen problem, ingen ekstra renter, ingen inkasso, disse folk har skjønt det!
Onecall har stort sett OK dekning. Hjemmesida er noe kronglete. Det verste gjelder rollover data: Har pdd 0.5 Gb data inkludert i abonnementet. Slik funker Onecall: Dersom du har samme abonnement som meg, og kjøper ekstra 10 Gb for eks, men bruker kun 3, så får du med deg kun tilsvarende mengde data, altså 0.5 Gb, videre neste mnd, og resterende data som du jo har betalt for, forsvinner og du mister dem. Dersom naboen din som har, la oss si 5 Gb inkludert i abonnementet sitt, kjøper 5 Gb ekstra, men ikke bruker noe av det, får vedkommende med seg hele 5 Gb videre neste mnd. Dette betyr at du som har et lite abonnement, ender opp med å betale for en som har et større et. Den som har lite fra før får lite, mens den som har en del, får mer...på din bekostning. Dette synes jeg er skitten praksis.
Har hatt onecall i flere år og betalt for forsikring av mobiltelefon gjennom dem. Vilkårene ble endret - uten at jeg verken fikk sms eller mail, så jeg har betalt for en ugyldig forsikring i 1 år. Ingen refusjon eller svar på mine henvendelser fra dem.
Har brukt OneCall i 15 år. Nå har jeg mobil full data abonnement og mobilt bredbånd levert og alt fungerer perfekt :-) Er veldig fornøyd.
Elendig service, kundebehandling og utførelse av tjenester. Strykkarakter. Mobildata nede, selv om det er brukt minimalt. Uoversiktlig og tvetydig faktura. Krav om innbetalinger underveis i måneden som ikke blir registrert.
Brukt 4 måneder å 50 tlf minst for å løse en sak dere jeg satte over 6400 ca til onecall sitt konto Nr å ikke telia finans første tlf i januar å først 25,4 så ble 4800kr ca betalt tilbake 1700kr for å dekke tlf/data faktura blir trua med innkasso har aldring blitt behandlet så reva fra et selskap onecall