OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har vært kunde siden 2008. Aldri hatt noen grunn til å bytte. Bruker også innbytte av mobil til ny, med rentefrie avdrag opptil 36 måneder. Savner en oppgradert app.
Jeg tror at OneCall er en av de beste mob.operatørene i Norge,har aldri hatt problemer med OneCall,gjørt en feil,byttet til Talkmore,snart bytter jeg tilbake til OneCall,en hodepine med Talkmore,det eneste ønsket for OneCall er at kundetjenesten svarer raskere,for lenge til å vente på svar.
Full kontroll og oversikt på abonnementer og databruk. Veldig bra med familiepakke for å kunne fordele data etter behov.
I Juli ble jeg fortalt av OneCall at de automatisk skulle bytte mobilabonnement for meg og at jeg ikke trengte å gjøre noe til neste måned. Det skjedde ikke, og jeg sa ifra til de. I stedet for å ordne opp i det, sa de heller at de skulle fikse det neste måned, og at jeg ikke trengte å gjøre noe. Når jeg sa ifra igjen og påpekte at dette var akkurat det de sa forrige måned, bare ignorerte de meg. Så nå er jeg stuck i et dyrt familieabonnement med kun meg i.
Fornøyd med One Call. Skulle gjerne hatt en bedre app.
Ser ikke ut til å støtte IPv6 på mobildata, og de har heller aldri støttet det som jeg er bekjent med. De støtter riktignok VoLTE på min mors Moto G22, og jeg mener å huske fra et par år tilbake at det også var støtte for det på min Moto One Zoom.
Dårlig kundeservice ved henvendelse til selskapet