OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dårlig kundeservice ved henvendelse til selskapet
Onecall er så å si uslåelige på pris. Jeg vurderer å bytte leverandør bare på gtunn av at dekningen her jeg bor blir dårligere og dårligere. Har klaget til onecall, men får bare til svar at det ikke er planlagt utbygging i området.
Superfornøyd med muligheten til å velge bort inkluderte SMS/ringemin mot lavere pris. Periodevis gode kampanjer. Tilbyr eSIM på Apple Watch. God dekning og stabilitet. Veldig nyttig widget med One Call-appen. Fint med inkludert NettSlett. Synd at de skrudde opp prisen på de billigste abonnementene. Litt lang ventetid når man først trenger å snakke med noen.
Det er første gang i hele mitt liv etter å ha bodd i 12 år i Norge, å opppleve en forferdelig service fra en mobiloperatør. Jeg tegnet abonnementet i desember i fjor og ga beskjed om at jeg var på utveksling og trengte simkortet. De som jobber på kundeservice lovet at jeg skulle få det men det kom ingenting! Jeg hadde ventet uten hell. Det var noen som sa at hun skulle levere til adressen jeg oppga, men det kom ikke og den neste representant sa at den siste samtalen ikke var dokumentert. Uff. Etter flere beskjeder kom et simkort i slutten av februar (Ja, TO MÅNEDER senere). Simkortet jeg fikk fungerte ikke og de sa at det var teknisk feil... JEG MÅTTE VENTE IGJEN. Jeg ventet 1 måned... Jeg måtte kjøpe og bruke dyre esim i utlandet hvor jeg studerte i tre måneder. Tenk hvor mye penger jeg hadde brukt og stress jeg hadde under utvekslingsperioden uten ordentlig simkort (esim er kun data, ingen mobilservice) Og så fikk jeg simkortet fordi vennina mi som bor i Norge måtte sende det til meg. Ikke fra OneCall engang. Det sluttet ikke der. Hver måned fikk jeg faktura som ikke stemte (jeg overdriver ikke). Hvordan kan du stole på et selskap som ikke kan regne basic matematikk??? Alt stress hadde OneCall gitt til meg er uforglemmelig, kan ikke sammenlignes.
Reklame om lave priser stemmer ikke. OneCall er dyrere enn flere andre leverandører.
En selger påsto til meg at man kan reservere seg mot samtaleopptak i Brønnøysundregistrene. Nå har jeg snakket med Brønnøysundregistrene. Der kan du reservere deg mot telefonsalg og adressert reklame (hvilket jeg har gjort), men det er ikke mulig å reservere seg mot samtaleopptak. Jeg hadde selv bedt om at OneCall skulle ta kontakt med meg, så det var greit, men jeg ville altså ikke at samtalen skulle tas opp på bånd. Det er veldig mange firmaer som vil ta opptak av samtalen med deg - for å bruke i opplæring osv. Jeg sier alltid «nei takk». Selv om jeg har full forståelse for at det er kjekt med samtaleopptak for opplæring og trening, sier jeg «nei». Og det er jeg i min fulle rett til å gjøre. OneCall oppbevarer opptaket av samtalen med deg i 6 måneder. Det er veldig lenge. Men det verste er altså at jeg følte selgeren ikke ga meg noe valg til å avstå.
Har fungert greit men vil ha eget abonnement for styre eget