Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
OneCall
3.6
398 verifiserte omtaler

OneCall omtaler og erfaringer

Negativ trend

OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.6
Bra
398 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#7
Middels
OneCall er rangert
#7 av 13 mobiloperatører
51%
Middels
51% anbefaler OneCall
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 398 omtaler om OneCall

FILTRER OMTALER
149
52
46
48
103
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om OneCall
OneCall har 398 verifiserte omtaler på Bytt.no

Mangler IPv6-støtte

Omtale av  Imre K. E

Ser ikke ut til å støtte IPv6 på mobildata, og de har heller aldri støttet det som jeg er bekjent med. De støtter riktignok VoLTE på min mors Moto G22, og jeg mener å huske fra et par år tilbake at det også var støtte for det på min Moto One Zoom.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med OneCall?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig oppfølging

Omtale av  Palle

Dårlig kundeservice ved henvendelse til selskapet

Rimelige abonnement

Omtale av  Frank V

Onecall er så å si uslåelige på pris. Jeg vurderer å bytte leverandør bare på gtunn av at dekningen her jeg bor blir dårligere og dårligere. Har klaget til onecall, men får bare til svar at det ikke er planlagt utbygging i området.

Anbefales

Omtale av  Chris

Superfornøyd med muligheten til å velge bort inkluderte SMS/ringemin mot lavere pris. Periodevis gode kampanjer. Tilbyr eSIM på Apple Watch. God dekning og stabilitet. Veldig nyttig widget med One Call-appen. Fint med inkludert NettSlett. Synd at de skrudde opp prisen på de billigste abonnementene. Litt lang ventetid når man først trenger å snakke med noen.

Faktura som ikke stemmer (stor varsel til alle!) Dårlig service og kundeservice.

Omtale av  Mark

Det er første gang i hele mitt liv etter å ha bodd i 12 år i Norge, å opppleve en forferdelig service fra en mobiloperatør. Jeg tegnet abonnementet i desember i fjor og ga beskjed om at jeg var på utveksling og trengte simkortet. De som jobber på kundeservice lovet at jeg skulle få det men det kom ingenting! Jeg hadde ventet uten hell. Det var noen som sa at hun skulle levere til adressen jeg oppga, men det kom ikke og den neste representant sa at den siste samtalen ikke var dokumentert. Uff. Etter flere beskjeder kom et simkort i slutten av februar (Ja, TO MÅNEDER senere). Simkortet jeg fikk fungerte ikke og de sa at det var teknisk feil... JEG MÅTTE VENTE IGJEN. Jeg ventet 1 måned... Jeg måtte kjøpe og bruke dyre esim i utlandet hvor jeg studerte i tre måneder. Tenk hvor mye penger jeg hadde brukt og stress jeg hadde under utvekslingsperioden uten ordentlig simkort (esim er kun data, ingen mobilservice) Og så fikk jeg simkortet fordi vennina mi som bor i Norge måtte sende det til meg. Ikke fra OneCall engang. Det sluttet ikke der. Hver måned fikk jeg faktura som ikke stemte (jeg overdriver ikke). Hvordan kan du stole på et selskap som ikke kan regne basic matematikk??? Alt stress hadde OneCall gitt til meg er uforglemmelig, kan ikke sammenlignes.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dyre abonnement

Omtale av  Kjell O

Reklame om lave priser stemmer ikke. OneCall er dyrere enn flere andre leverandører.

Uklart om de tar opp samtalen mot din vilje

Omtale av  Kristin

En selger påsto til meg at man kan reservere seg mot samtaleopptak i Brønnøysundregistrene. Nå har jeg snakket med Brønnøysundregistrene. Der kan du reservere deg mot telefonsalg og adressert reklame (hvilket jeg har gjort), men det er ikke mulig å reservere seg mot samtaleopptak. Jeg hadde selv bedt om at OneCall skulle ta kontakt med meg, så det var greit, men jeg ville altså ikke at samtalen skulle tas opp på bånd. Det er veldig mange firmaer som vil ta opptak av samtalen med deg - for å bruke i opplæring osv. Jeg sier alltid «nei takk». Selv om jeg har full forståelse for at det er kjekt med samtaleopptak for opplæring og trening, sier jeg «nei». Og det er jeg i min fulle rett til å gjøre. OneCall oppbevarer opptaket av samtalen med deg i 6 måneder. Det er veldig lenge. Men det verste er altså at jeg følte selgeren ikke ga meg noe valg til å avstå.

OneCall har 398 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til OneCall mener
Har tilegnet profilen
OneCall deltar på Bytt.no

OneCall har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
OneCall besvarer ikke omtaler

OneCall har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
OneCall ønsker tilbakemeldinger

OneCall benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR