Xplora Mobile opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Aldri har jeg sett et produkt med så mange negative omtaler. Skulle bare ønske at jeg så dem før jeg kjøpte. Nå prøver jeg å finne ut hvorfor det ikke lenger er mulig å ringe til klokken, eller hvorfor klokken ikke vil ringe til meg. Sett YouTube videoer, pratet 3 ganger med kundesenter, besøkt utsalgssted.. Byttet klokke, utrolig at jeg fikk dette av elkjøp, men det er samme greia her. Produktet funker ikke. Rett å slett. Kan ikke stole på at ungen får beskjed, eller at GPS virker. I skrivende stund befinner klokken seg i Afrika i følge GPS. Var nettopp i Stavanger.. Et skikkelig dårlig produkt
Telefonen sluttet å lade etter noen uker. Måtte selv skrive ut sendelapp, skaffe innpakking og sende. Sendte med SIM i klokka så nå når jeg endelig har fått ny klokke står vi uten SIM. Stor i beskrivelsen at de skulle sende med, med det gjorde de ikke. Service og support stenger 16.00. STYR UNNA!
Ekstremt dårlig dekning på både GPS og vanlig nett. Fører til frustrerte foreldre og barn som ikke skjønner noen ting og som blir redde når de prøver å få kontakt med foreldre og ting ikke virker.
Kjøpte første klokke september 2013, i innen mai 2020 så har vi hatt 3 klokker. Virker som den skal i en stund, men slutter etterhvert å oppdatere seg, samt at ringefunskjon deaktivererer seg selv. Ikke fornøyd, desverre så er det få lignende produkt på markedet som passer til 5-6 åringer.
Venter i 15 min på tlf til kundesenteret hvor jeg hele tiden var først i køen. Men ingen tar tlf.
Verst erfaring ever! Vente mere en time på telefon og ikke svar ... en time og minuter!!! OMG
Har kun abonnement og ikke noe annet og det funker utmerket. Kjenner meg ikke igjen i de negative omtalene. Aldri hatt behov for hjelp av kundeservice dog😁