Xplora Mobile opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har 2 barn (8 og 6år) med klokke, kjøpte første for ca 2 år siden, og det fungerer på det som er viktig for oss: - Kan tracke de i appen. Fungere fint, men kan falle bort hvis de er i en kjellerstue. Ser da på historikken hvilket hus de er i. Veldig stabilt, men i vårt område i Bærum er det god dekning. - De ringer oss om det er noe og vi ringer de. Sender ikke meldinger, men å ringe har fungert hver gang. - Batteritid ca 3 dager, men barna lader den selv hver kveld med noen få unntak. - Kjekt med Skolemodus, så de slipper å ta den av seg på skolen. - Kjøpte sikkerhetsglass på begge fordi de brukes av barn. Den første klokken ser litt sliten ut nå, men alt fungere enda. - Bruker standard abonnementet på barna klokker og betaler det månedlig.
Finnes ikke noe bra å fortelle om dette selskapet, arrogante og inkompetente og ingen kundeservice å få kjøp heller en iPhone med smartklokke og airtag som fungerer mye bedre enn dette udugelige servicen her.
Å ringe fungerer så dette er det som drar det opp i en stjerne. Meldinger kommer som de vil. Foreldre appen fungerer nesten aldri og innlogging på appen er et mareritt i og for seg selv. GPS funker kanskje om klokken har fri sikt til himmelen, men appen funker ikke allikevel så den er meningsløs. Vi er på vår andre da vi hadde håp om at nyere modell var bedre. Det er den da ikke.
Ble ikke opplyst ved kjøp at denne klokken har eget mobilabonnement. Går ikke an å bruke gratisabonnement fra ICE for barn. Er ikke interessert i dyre abonnement for små barn når dette er gratis fra andre mobilleverandører. Styr unna!! Denne klokken returneres til komplett i henhold til angrefrist!
Klokken er super når den virker, men det gjør den ikke alltid i appen selv med explora abonnement som den trenger for at den skal fungere optimalt. Har 2 stk. Klokker. Køpte en til nylig, men ved overflytting / portering av tidligere tlf. Nr på den ene klokken fra en annen operatør til explora, så virker det som nå at tlf. nr. Er blitt Kansellert slik at klokken ikke kan aktivere seg. Kundeservice er bare å få tak i tirsdager og torsdager! Har forsøkt å finne en løsning, og har måtte forklare på mail gjentagende ganger, da det ikke er en fast person å kunne forholde seg til. Dette har nå pågått i ca. 1 måned. Explora nekter for at det er deres feil / påstår at nummeret ikke har vært i bruk tidligere. Ganske frustrerende å ikke kunne ta i bruk et produkt man har kjøpt for over 1måned siden. Abbonnementet er relativt dyrt, 129kr mnd De svarer på mail.
Vi har nylig kjøpt Xplora 3 og det er ikke mulig å gjennomføre oppstart-prosedyre. Vi har brukt flere dager, og det er ingen hjelp å få. Ikke verdt det.
Var så dum og kjøpte abo for 1 år, sønnen min brukte aldri klokka og når jeg fikk sagt det opp måtte jeg jaggu betale for en måned ekstra. Veldig krånglete å si opp abo, kan ikke gjøres via app, nei man må sende inn et skjema til kundeservice.