Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde rotet med nye SIM-kort til meg og et annet familiemedlem, så jeg ringte service for hjelp. Kom igjennom på første ring, og minutter etterpå var alt i orden. Ellers liker jeg at dette abonnementet gir meg mer mobilnett for samme pris som tidligere abonnement.
Hei Eva. Tusen takk for hyggelig omtale! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Mads, Phonero
Super service, og de ordner alt jeg ønsker umiddelbart! Og; de tar telefon raskt HVER gang! Ikke noe ventemusikk og tull :-)
Hei Jon E. Tusen takk for meget hyggelig tilbakemelding, utrolig gøy å lese. Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret! Ha en fin dag. Hilsen Mads, Phonero
Hyttelige ansatte. Får raskt svar på epost og telefon.
Hei Ole. Gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp også i fremtiden :-) Hilsen Mads, Phonero
Dere ga meg god veiledning over mob sånn at jeg kunne utføre det jeg måtte fra jobben og ikke tilkalle hjelp til adresse
Hei Tony. Veldig gøy å se at du er fornøyd med oss og setter stor pris på tilbakemeldingen. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Mads, Phonero
Phonero er der du virkelig får hjelp, har tid til deg og er kjempe hyggelig folk.Tusen takk
Hei Marit. Tusen takk for hyggelig omtale og tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Mobildekningen i Norge er noenlunde lik mellom Phonero (Telia-nettet) kontra Teleors nett. Begge kan ha områder med dårlig dekning, -men på ulike steder i landet. Phonero scorer høyt på service.
Hei Jan. Tusen takk for hyggelig omtale, godt å se du er fornøyd! Telia bruker milliarder hvert år på dekning og skal være først i Norge med landsdekkende 5G. Selv om det i dag kan tilbys til over 2 millioner, gir vi oss ikke der. Hilsen Mads, Phonero
Godt fornøyd med kundeservice og pris, kunne vært bedre dekning langt fra byen.
Hei Charlotte. Godt å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Telia bruker milliarder hvert år på dekning og skal være først i Norge med landsdekkende 5G. Selv om det i dag kan tilbys til over 2 millioner, gir vi oss ikke der. Om du har innspill til hvor dekningen burde utbedres send det gjerne til [email protected] så vil vi se nærmere på dette. Håper å høre fra deg. Hilsen Mads, Phonero