Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mobildekningen i Norge er noenlunde lik mellom Phonero (Telia-nettet) kontra Teleors nett. Begge kan ha områder med dårlig dekning, -men på ulike steder i landet. Phonero scorer høyt på service.
Hei Jan. Tusen takk for hyggelig omtale, godt å se du er fornøyd! Telia bruker milliarder hvert år på dekning og skal være først i Norge med landsdekkende 5G. Selv om det i dag kan tilbys til over 2 millioner, gir vi oss ikke der. Hilsen Mads, Phonero
Godt fornøyd med kundeservice og pris, kunne vært bedre dekning langt fra byen.
Hei Charlotte. Godt å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Telia bruker milliarder hvert år på dekning og skal være først i Norge med landsdekkende 5G. Selv om det i dag kan tilbys til over 2 millioner, gir vi oss ikke der. Om du har innspill til hvor dekningen burde utbedres send det gjerne til [email protected] så vil vi se nærmere på dette. Håper å høre fra deg. Hilsen Mads, Phonero
Appen er brukervennlig og det er god kundeservice. Jeg er veldig fornøyd med Phonero.
Hei Malin. Så gøy å se at du er fornøyd med Phonero som operatør! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Mads, Phonero
Enkelt og greit! Bra kundeservice når du trenger det.
Hei Adrian. Tusen takk for en din tilbakemelding. Denne tar jeg til kundesenteret. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Fikk langt mer og bedre hjelp enn forventet. Super service.
Hei Kent. Tusen takk for hyggelig omtale :-) Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
Billig og bra dekning 👍god kundeservice. Veldig fornøyd
Hei Terje. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen :-) Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Hilsen Mads, Phonero
Siden jeg byttet for 1/2 år siden har jeg vært veldig fornøyd. Ble tilbudt en avtale fra en annen leverandør, men på grunn av dobbel utkjøp, var ikke dette mulig i bindingsperioden. Phonero svarte med å gi meg en enda bedre deal, selv om de ikke trengte å gjøre det :-)
Hei Lars. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din, tusen takk! Vi mener at gode samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero