Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Arbeidsgiver kjøpte 50 GB ekstra i sommer, brukte lite, for å ha lenge, ved et månedsskifte var alt borte!🤷🏼♀️
Hei Ella. Takk for din tilbakemelding! Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero
Jeg har fått god oppfølging på mine henvendelser og raske svar. Jeg opplevde også at Phonero strekte seg langt for å beholde meg som kunde da jeg fikk et innledningsvis bedre tilbud et annet sted.
Hei Grete, Veldig gøy å se at du er fornøyd :) Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Vi setter pris på din tilbakemelding Hilsen Mads, Phonero
Jeg har hatt en håpløs dag med å prøve å få kontakt med rette vedkommende i Norwegian, Dekkproff var ikke der de sa de skulle være i dag, og da telefonen låste seg til slutt, holdt jeg på å gi opp. Kjære phonero Dere redda dagen! Heia Phonero!
Hei Kirsti. Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden og setter stor pris på din tilbakemelding :-) Hilsen Mads, Phonero
Sentralbordet er enkelt å fungerer perfekt og de har en rask å møterommene kundeservice
Hei Morten. Godt å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Hilsen Mads, Phonero
Han jeg pratet med var vennlig og ukomplisert, og satte raskt i gang den nødvendige operasjonen slik at jeg fikk elektronisk tilgang til min mobiltlf. igjen.
Hei Jonas. Veldig gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice, dette skal jeg ta med videre til avdelingen :-) Takker så mye for din tilbakemelding. Hilsen Mads, Phonero
God respons på forespørsel etter stengetid, ok dekning til nå og imøtekommende løsning på problem. Bør legges inn fleksibilitet ved overskridelse av mobildata ved manglende påfylling.
Hei Per. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss! Mvh Mads, Phonero
Hei: kundebehandler ga meg en kjempe service...!! Jeg var i går ute på en byggeplass midt oppe i en tunnel og hun løste mitt problem veldig hurtg. Dvs., å oppgradere mitt abonnement til 10 MB. Sånne serviceinnstilte jenter, vokser ikke på trær---- Phonero: Ta godt vare på henne...!!! Med vennlig hilsen Luis A. C.
Hei Luis. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret :-) Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Hilsen Mads, Phonero