Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dere er raske til å svare, gir relevante råd og hjelper på en vennlig og hyggelig måte.
Tusen takk for fin omtale, Roar! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg fikk hjelp med en gang. Veldig kort vente tid.
Så fint at du fikk den hjelpen du trengte, Seddik! 😊 Tusen takk for at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
God respons og god hjelp. Kundebehandler forstår problemet, tar tak i det og løser oppgaven.
Så fint å lese, Hans! 😊 Tusen takk for at du deler din erfaring med oss, og ikke minst for vedkommende det gjelder. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig hyggelig hjelp i telefon ved tilbakeringing. Har dessverre litt dårlig erfaring ved både deres mail og chat på hjemmeside. Dere driver jo med telefoni; Da er det jo fint dere er gode med telefonen!
Tusen takk for hyggelig omtale, Hans! 😊 Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt på den kanalen du foretrekker best, men vi tar det med oss videre! Hilsen Cecilie i Phonero.
Kundebehandler var veldig hyggelig og imøtekommende, hun fant en raskt og effektiv løsning på mitt problem.
Tusen takk for hyggelig omtale, Yngve! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask og positiv tilbakemelding. De løser utfordringer på strak arm.
Så fint å lese, Marianne! Tusen takk 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.
Selger spesifiserer i telefon at det ikke er binding eller bruddgebyr. Når jeg da får et bedre tilbud av annen leverandør får jeg bruddgebyr på 3750kr når jeg forsøker å bytte. Useriøs og helt cowboy hele bedriften.
Hei Erlend! Jeg forstår godt at du har opplevd dette som frustrerende, og vil gjerne hjelpe deg med å nøste oppe i det. Om du sender en e-post til [email protected] med mobilnummer og fullt navn, så skal jeg få en av mine dyktige kollegaer til å undersøke saken og ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.