Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt issues med tvilling e-sim til klokka. Måtte resette klokka for å få det til å fungere. Etterpå hadde jeg issues med at klokka blir spammet med gamle varsler innimellom. Tror det skal være løst nå. På Bedriftsnett løsningen får jeg beskjed om at det ikke er softphone support og den kommer bare tilbake hver gang jeg trykker retry, så nå trykker jeg bare close på den. Får god hjelp når jeg ringer.
Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Godt å se at du er fornøyd! 😊 Vi vil gjerne se nærmere på dette med softphone, send oss en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så skal vi se på hva som har skjedd her. Hilsen Mads i Phonero.
Veldig bra kompani bra pris bra internett god service.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Aurelijus! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Etter nye om og men fikk jeg endelig en kundebehandler som tok grep i saken. Ble løst på 5 min sammenlignet med flere års irritasjon å ikke ha mobilnett
Takk for tilbakemelding, Aleksander ! Så fint å høre at det ordnet seg til slutt og at du sitter igjen med et godt inntrykk! 😊 Det setter vi pris på. Hilsen Mads i Phonero.
Veldig fornøyd med flere jeg har snakket på kundeservice. Hjelpsomme og veldig raske til å ringe tilbake etter jeg har tastet «0».
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Mads i Phonero.
Fungerer bra Holder seg til avtalene som uniform ikke gjør
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Veldig raskt svar og dyktig medarbeider som gav veldig god informasjon !
Tusen takk for hyggelig omtale, Annebritt! Så fint at du fikk den hjelpen du trengte da du kontaktet oss 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Mobilt bredbånd til rimelig kost fungerer greit. Abonnementet er rimelig og regningene kommer per epost.
Så fint å lese, Joar! Takk for omtale 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.