Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter nye om og men fikk jeg endelig en kundebehandler som tok grep i saken. Ble løst på 5 min sammenlignet med flere års irritasjon å ikke ha mobilnett
Takk for tilbakemelding, Aleksander ! Så fint å høre at det ordnet seg til slutt og at du sitter igjen med et godt inntrykk! 😊 Det setter vi pris på. Hilsen Mads i Phonero.
Veldig fornøyd med flere jeg har snakket på kundeservice. Hjelpsomme og veldig raske til å ringe tilbake etter jeg har tastet «0».
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Mads i Phonero.
Fungerer bra Holder seg til avtalene som uniform ikke gjør
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Veldig raskt svar og dyktig medarbeider som gav veldig god informasjon !
Tusen takk for hyggelig omtale, Annebritt! Så fint at du fikk den hjelpen du trengte da du kontaktet oss 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Mobilt bredbånd til rimelig kost fungerer greit. Abonnementet er rimelig og regningene kommer per epost.
Så fint å lese, Joar! Takk for omtale 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Ingen problemer med dekning og super kundeservice.
Tusen takk for hyggelig omtale, Tove! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Super hjelp! Tålmodig og dyktig! Problemet ble løst!
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Cathrine! Hilsen Cecilie i Phonero.