Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Akkurat hva jeg trenger og veldig hyggelig og hjelpsom kundeservice
Hei Perarne, Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
Phonero har gitt oss ei optimal bedriftsløysing gjennom stabilitet, forutsigbarheit, gode prisar og særs kundevenlege og løysingsorienterte servicemedarbeidarar.
Hei Bjørn, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Jeg er meget fornøyd med leverandøren. Det er aldri noen feil i bruk
Hei Jack. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Mads, Phonero
Enkle menyvalg - bra dekning - tilstedeværende kundeservice som hjelper når det trengs
Hei Ann, Godt å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Hilsen Mads, Phonero
Ønsker du dårlig dekning, lite tilgang til nettbank er dette selskapet for deg! I tillegg til dette holder de ikke avtaler. Ble enige om en liten prøveperiode der jeg skulle se om de har blitt bedre. Da jeg skulle si opp har de satt 2 års binding! Vil anbefale alle andre selskap enn dette. Ønsker du useriøse selskap er dette noe for deg
Hei Kenneth, Slik skal det selvfølgelig ikke være. Her må vi undersøke. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så tar vi kontakt. Hilsen Mads, Phonero
Rimeligere enn konkurrenter. Samme priser i hele EØS område
Hei Willy, Så godt å se at du er fornøyd! Vi setter pris på tilbakemeldingen din :) Hilsen Mads, Phonero
Phonero lovte 1000 Gb internet men leverte bare 10 Gb. Så får de meg dømt i forliksrådet i Kristiansand fordi jeg ikke avslørte svindelen under lydopptak av betingelsene. Jeg må da betale 8400 kr i samlet bruddgebyr i tillegg til reiseutgifter. Selger svindler, salgssjef støtter han og rettsvesenet lar seg lure. Styr unna!
Hei Bjørn. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi har strenge retningslinjer på hvordan avtaler skal formidles og presenteres. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten selv å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] så skal vi undersøke dette videre. Hører fra deg. Hilsen Mads, Phonero