Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
En mail - rask respons fra kundeservice. Ingen problemer - servicen er på topp fra 1.dag.
Hei Jan, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Er veldig tilfreds med priser og hastigheter hos Phonero. Litt å gå på dekning i utkantstrøk. Servicen er upåklagelig!
Hei Ingar, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Send meg en mail på [email protected], skriv telefonnummeret så ringer jeg deg. Mvh Katrine Phonero
Bra Pris, rask og god kundeservice, god dekning og veldig viktig: ikke masete reklame eller tilbud om ditt og datt. Tusen takk!
Heisann! Takk for fin tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd. Mvh Katrine Phonero
En enkel løsning å håndtere og god service. Jeg hadde en teknisk utfordring i dag på sentralbordløsningen og det ble løst på direkten under kyndig veiledning
Hei Bengt, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å høre at du er fornøyd og at du fikk god hjelp fra våre kundebehandlere. Mvh Katrine Phonero
Dere er veldig gode på kundeservice. Jeg har alltid fått god hjelp.
Hei Hanne, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
I min erfaring har Phoneros supportteam vært opptatt av å gi oss den beste mulig kundebehandling, og satt oss over til beste ansatt for oppgaven når vi har trengt hjelp med ulike ting.
Hei Petter, Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og våre kundebehandlere. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Punktlig Rimelig Litt dårligere dekning etter at dere ble en del av Telia
Hei Line, Takk for fin tilbakemelding! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Send oss en mail på [email protected], ta med telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero