Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mye problemer med bedriftsnett. Dårlig kompetanse hos kundeservice. Ulike svar hver gang. Mye frustrasjon og altfor mye tid er gått med. Var veldig nær ved å si opp hele abonnementet. I dag har jeg omsider truffet på en person hos kundeservice som ser ut til å ha løst problemet for oss. Gir derfor dette en sjanse til.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Så synd å høre at du ikke har hatt en god nok opplevelse hos Phonero, slik skal det selvfølgelig ikke være og vi ønsker å se nærmere på saken. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer. Mvh Mads Phonero
Veldig dårlig utvalg av tlf for salg til gode priser for privat kunder. For dyrt. Abonnement er forholdsvis dyrt. Som regel grei kundeservice.
Hei Hege, Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker å være konkurransedyktige også for våre privatkunder, så vil gjerne se nærmere på saken. Send gjerne en e-post til [email protected] så skal jeg undersøke saken videre. Mvh Mads Phonero
Kjapt svar når man ringer dem. God hjelp over telefon. Prisene vet jeg ingenting om da det går gjennom firmaet, og jeg ikke har noe med det å gjøre. Bra kundeservice og hyggelige folk. Ikke hatt problem med dekning så langt.
Hei Aleksander, Takk for din tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Lett og komme i kontakt med og positiv til å hjelpe. Ingen problem :-)
Hei Oddvin, Takk for hyggelig tilbakemelding :) Mvh Mads Phonero
Phonero framstår som ein seriøs leverandør og scorar høgt på rask og oftest imøtekomande service. Prismessig er selskapet konkurransedyktig, trass mange tilbod har eg valt å forbli i Phonero.
Hei Arne, Takk for hyggelig tilbakemelding! Gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Det har vært lettvint å bruke Phonero og får godhjelp på spørsmål om abonomentet. Jeg skulle gjerne ha sett en ordning hvor det er mulig å ordne GB-dataene mellom familiemedlemene og sette en sperre på bruk av GB-dataene når den er nådd den avtalte grensen, enn å få 300-400 kr ekstra hver gang, men jeg ser jo også, ut fra en forretningside, at dette også vil kunne bidra til ekstra inntekter for Phonero.
Hei Øyvind, Takk for konstruktiv tilbakemelding. Høye datakostnader er kjedelig, men kan heldigvis enkelt unngås. Vi tilbyr nå datakontroll som sperrer abonnementet for datatrafikk når den inkluderte datamengden er oppbrukt. Vi hjelper deg gjerne i gang, ta kontakt på [email protected] Innspillet angående en felles databøtte er nå videresendt vår produktavdeling. Mvh Mads Phonero
Rask response på alle spørsmål laveste pris og et Telia nett som bærer oss fram
Hei Ola, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero