Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det har vært lettvint å bruke Phonero og får godhjelp på spørsmål om abonomentet. Jeg skulle gjerne ha sett en ordning hvor det er mulig å ordne GB-dataene mellom familiemedlemene og sette en sperre på bruk av GB-dataene når den er nådd den avtalte grensen, enn å få 300-400 kr ekstra hver gang, men jeg ser jo også, ut fra en forretningside, at dette også vil kunne bidra til ekstra inntekter for Phonero.
Hei Øyvind, Takk for konstruktiv tilbakemelding. Høye datakostnader er kjedelig, men kan heldigvis enkelt unngås. Vi tilbyr nå datakontroll som sperrer abonnementet for datatrafikk når den inkluderte datamengden er oppbrukt. Vi hjelper deg gjerne i gang, ta kontakt på [email protected] Innspillet angående en felles databøtte er nå videresendt vår produktavdeling. Mvh Mads Phonero
Rask response på alle spørsmål laveste pris og et Telia nett som bærer oss fram
Hei Ola, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Phonero er tilgjengelig når en trenger dem og de har gode kundekontakter som gjør kontakt og behov veldig enkelt når en trenger det. Tjenesten er allsidig og fungerer veldig bra til mine behov. Det er også IP telefon i abonnementet
Hei Arvid, Takk for din tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd med oss og våre produkter! Mvh Mads Phonero
Kundeservice pluss i boka. Fikk kjempehjelp av medarbeideren deres.
Hei Håkon, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Mvh Mads Phonero
Rask tilbakemedling når man trenger hjelp og god opfølging fra kundeservice
Hei Victoria, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero
Opplyser ikke om bindingstider med mindre enn selv går inn og leser vilkår grundig. Om en endrer abonnement, kan dette føre til ny binding uten at dette opplyses om (2 år!)
Hei, Kjetil Slik skal det selvfølgelig ikke være. Det stemmer at vi tilbyr abonnement med bindingstid, og derfor er det svært viktig for oss at du som kunde får god informasjon om vilkårene som gjelder. Jeg kjenner ikke til detaljene i akkurat denne saken, men vil gjerne få anledning til å undersøke at du har blitt godt nok opplyst om bindingstiden. Ta derfor kontakt på [email protected] og send med telefonnummeret ditt, så hører du fra oss fortløpende. Mvh Mads Phonero
Ved behov for endring av str på datapakke, brukte jeg selskapets chat-tjeneste og fikk avklart mulighet, starttidspunkt og pris på endring. Effektivt og hyggelig 😀