Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundeservicen hos Phonero er alltid upåklagelig! Ingen slår servicen hos dem. Hjelpsomme og blide!
Hei Grethe, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen og vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Utrolig god kundeservice. Rask respons og viser det å sette kunden i fokus og være mest mulig behjelpelig. Ingen negative bemerkninger.
Hei Lukman, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Ny kunde hos Phonero og første kontakten med kundeservice var positiv. Fikk raskt svar og hjelp. Og hun jeg snakket med var veldig hyggelig!
Hei Yngve, Takk for hyggelig omtale! Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Ved ansatte som slutter har Phonero ingen ansvar, alt info og kontakt ligger på kunden og den tidligere ansatte. Det må flere telefoner og mailkorrespondanse med opptil 4 saksbehandlere for å få gjennomført en overførsel.
Hei Annki, Takk for tilbakemeldingen. Slik skal det selvfølgelig ikke være og vi vil gjerne se nærmere på denne saken. Send en e-post til [email protected] så skal jeg undersøke dette videre. Mvh Mads Phonero
Fungerer veldig bra i arbeid. Liker at man kan se hvem / hvor det ringer fra i Appen. Skulle vært lettere og koble av å på, med eget nr / visiningsnummer. Ellers fungerer alt veldig bra. Mye bedre enn de vi brukte tidligere.
Hei Ida, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero
Som nevnt ovenfor. Utmerket service. Hjelpsom og særdeles hyggelig og forståelsesfull for problemet jeg hadde.
Hei Jon, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så flott å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Raskt nett, BRA dekning, kundeservice svarer alltid før det har gått 1 minutt. Oversiktlig faktura, kan betale for mer data via vipps så firma telefonen kan taes med til utlandet på ferie etc etc. Kommer til å bli værende her i mange år, vi har 15 telefoner i firmaet. Kan bli bedre på "ringepakker" i utlandet, det kan være litt tungvindt å ringe via appen fra afrika, asia osv. Men det er ikke noe stort problem og heller ikke avgjørende for oss.
Hei Tommy, Veldig gøy å lese omtalen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Dessverre er det dyrt i mange land utenfor EU, dette henger sammen med høye innkjøpspriser. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre disse slik at vi alltid kan tilby de beste prisene til våre kunder. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero