Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har gode erfaringer med Phonero fra før der jeg faktisk ble oppringt og fortalt at jeg kunne få noe billigere i eksisterende mobile bredbånd. Ble også oppringt da kundebehandler spurte om alt var greitt! Bruddgebyret er jeg ikke fornøyd med da også Phonero er et selskap i Telia og faktura fra Phonero kommer fra Telia. Det virker veldig rart. Kan ikke huske at selgeren fra Phonero opplyste om 24 mnd. bindingstid. Selgeren fra Telia sa heller ingen ting om det. Jeg er sjølsagt klar over at jeg burde ha sjekka det som stod i avtalen. Har snakket med to kundebehandlere som skulle sjekke ut om jeg kunne få slippe bruddgebyret. De har ikke kontaktet meg tilbake. Den siste kundebehandleren har gjort en god jobb! Tok kontakt og ordna opp! Takk for det!
Hei Per. Takk for god tilbakemelding. Det stemmer at vi har 24 måneders avtaletid på våre bedriftsavtaler og at avbestillingsgebyr faktureres dersom man sier opp innenfor avtaletiden, vi beklager om dette ikke kom tydelig nok frem i salgsprosessen. Godt å se ting løste seg til slutt :) Hilsen Mads, Phonero
Bra service og rask positiv hjelp når trenger det🎯
Hei Nils. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Dette skal jeg viderebringe til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
Totalt sett veldig godt fornøyd med god service.👍🤓
Hei Hp. Så flott å se at du er fornøyd med oss! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Hørte om Phonero gjennom venner. Tok kontakt og fikk super service fra første stund. Problemfri overføring, anbefales 🤩
Hei Gunn. Godt å se at du er fornøyd med overgangen til Phonero :-) Vi takker så mye for den fine tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero
Følger opp kundene, medarbeiderne virker kompetente, løsningsorientert - og ikke minst hyggelig, også når en har glemt regninga😉. Da ringer de faktisk vennlig opp.
Hei. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi mener at gode samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Tusen takk for fin tilbakemelding. Hilsen Mads, Phonero
Fikk svar på det jeg lurte på og selvom ikke phonero hadde tjenesten jeg ønsket å benytte fikkjeg forslag til en annen tjenesteleverandør som jeg kunne beniytte for dette. Strålende fornøyd.
Hei, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Phonero for bedrift knuser min tidligere leverandør Telenor Bedrift på pris og kundeservice!
Hei Torjus. Så gøy å se at du er fornøyd med prisen og vår kundeservice! Dette skal jeg viderebringe til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero