Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Totalt sett veldig godt fornøyd med god service.👍🤓
Hei Hp. Så flott å se at du er fornøyd med oss! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Hørte om Phonero gjennom venner. Tok kontakt og fikk super service fra første stund. Problemfri overføring, anbefales 🤩
Hei Gunn. Godt å se at du er fornøyd med overgangen til Phonero :-) Vi takker så mye for den fine tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero
Følger opp kundene, medarbeiderne virker kompetente, løsningsorientert - og ikke minst hyggelig, også når en har glemt regninga😉. Da ringer de faktisk vennlig opp.
Hei. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi mener at gode samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Tusen takk for fin tilbakemelding. Hilsen Mads, Phonero
Fikk svar på det jeg lurte på og selvom ikke phonero hadde tjenesten jeg ønsket å benytte fikkjeg forslag til en annen tjenesteleverandør som jeg kunne beniytte for dette. Strålende fornøyd.
Hei, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Phonero for bedrift knuser min tidligere leverandør Telenor Bedrift på pris og kundeservice!
Hei Torjus. Så gøy å se at du er fornøyd med prisen og vår kundeservice! Dette skal jeg viderebringe til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
Fikk svar på det jeg lurte på og hjelp til å få det på plass i vår sentralbordløsning.
Hei Thomas. Gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden :) Hilsen Mads, Phonero
Vi er ett salgsforetak som i utgangspunktet var noe skeptiske til å gå fra Telenor til Phonero. Vi ble derimot overtalt med lovnader om den beste dekning, ingen skjulte kostnader og den beste kundeservice i landet. Etter litt over ett år er vår erfaring at vi oppnår vekslende dekning, og spesielt problemer med å ringe til og fra utlandet (også oppkoblingsproblemer internt i Norge). Vi har også kjøpt inn ny telefon til en våre ansatte, da kundeservice hos Phonero mente det var feil med hardware og ikke linjen. Erfaringen er derimot den samme også med ny telefon. Da vi nå ønsker å bytte tilbake til Telenor, finnes det en bestemmelse som vi ikke ble informert om (den står derimot i vilkårenes kapittel 10.3). Det er nemlig dobbelt bruddgebyr dersom man ønsker å bytte operatør før det er gått 24 mnd. Dette ble vi ikke opplyst om, selv om vi spesifikt ga inntrykk av at vi er skeptiske - men vi ble lovet at alt var så enkelt og problemfritt for oss. Vi var som sagt skeptiske, så vi gikk mange runder om bestemmelser, vilkår, dekning etc så det er klart vi burde gått gjennom vilkårene punkt for punkt med selger i Phonero. Gjennomgangen ble nok for overordnet, hvor vi stolte på selgers ord. Dette med dobbelt bruddgebyr de første 2 årene ble ikke nevnt med ett ord. Vi ble derimot bedt om å gi de litt tillitt. Det gjorde vi, men det angrer vi på nå. Det er mulig dette er noe alle vet om, men vi hadde ikke denne erfaringen, i og med at vi har vært tilknyttet Telenor i alle år. Vi ble informert om bruddgebyr, og dette var 3.000 kr pr abonnement. Dette "vanlige" bruddgebyr gjelder tydeligvis kun etter 24 måneder, så for de som vurderer å gå over til ny operatør - vær klar over at man er mer eller mindre låst til denne operatøren i 2 år før man "kostnadsfritt" kan bytte. Vi har nå purret på svar fra Phonero omkring dette 5 ganger siden 25.05.2022. Har bedt om en forklaring, og vi har bedt om hvor hjemmel for slikt dobbelt gebyr er bestemt. vi fant hjemmelen til sist selv, og vi venter fortsatt på svar. Så at de har landets beste kundeservice er nok også feil.
Hei Øivind. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Det er synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Nå kjenner ikke jeg saken din i detalj så håper du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så skal vi få undersøkt dette videre. Hører fra deg. Hilsen Mads, Phonero