Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ved inngåelse av avtale ble det gitt løfter som selskapet ikke var i nærheten av å kunne levere. Til tross for delvis innrømmelse av manglende levering i henhold til avtale ved kontraktsinngåelse, avviser selskapet kansellering av abonnementer og påberoper seg rett til å kreve gebyr ved eventuell oppsigelse. En arrogant holdning hos kundeservice gjør det ikke enklere å komme fram til akseptable løsninger, (+ at det kan ta opp til en time å få kontakt med nevnte service). Phonero er nok bra for Phonero, men der slutter også det som er bra. Hold deg så langt unna Phonero som mulig.
Hei Terje. Slik skal det selvfølgelig ikke være og vi ønsker å se nærmere på dette. Send oss gjerne en epost til [email protected] med ditt telefonnummer og gjerne detaljer om saken, så tar vi kontakt. Hører fra deg Hilsen Mads, Phonero
Hold dere unna det dritt selskapet! Er kun ute etter dine penger. Etter å svare "ja" på en avtale via telefon, fikk jeg bindingstid på 24 mnd og eventuell bruddgebyr på 3000 eks. moms. Håper alle leser omtalene fra andre kunder før de signerer noe som helst!
Hei. Så kjedelig å lese om din opplevelse av og hos Phonero. Sånn skal det ikke være. Godt samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send gjerne en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Hører fra deg Hilsen Mads, Phonero
Rask og effektiv support for bedriften, når jeg hadde behov for det!
Hei Kathinka. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Hilsen Mads, Phonero
Trengte hjelp vedr svar-mld. Meget god hjelp og service! Informativ. Serviceinstilt. Interessert og lyttende. Løsninsorientert. TAKK.
Hei Stian. Tusen takk for fin omtale! Dette var hyggelig å lese 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det fortsetter sånn! Mvh Mads Phonero
Vi har sentralbordløsning med både mobil og iptelefoner i bedriften. Dette fungerer utmerket. Og skulle det være behov for bistand har vi truffet bare hyggelige og løsningsorienterte ansatte uten lang ventetid. Vi blir også fulgt opp med kampanjer og gode priser.
Hei. Så godt å se at dere er fornøyd! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din 😊 Hilsen Mads, Phonero
Opplever at kundeservice forstår mine spørsmål, og at de er konkrete, informative og direkte i tilbakemeldingen. Lett og følge anvisning og veiledning som blir gitt.
Hei Tor. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet 😊 Hilsen Mads, Phonero
Proffe medarbeidere som lytter til kunden. Kort ventetid på kundeservice. Velfungerende app.
Hei Morten. Så godt å se at du er fornøyd! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din 😊 Hilsen Mads, Phonero