Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Brukervennlig, kan fikse det meste selv. Hvis ikke lett å få hjelp.
Så bra du opplever oss som brukervennlig, det er akkurat det vi ønsker å være! 😊 Tusen takk for en super fin omtale! Hilsen Dina i Phonero 😊
Rask respons, og hjelp på stedet - det setter jeg pris på. /Steinar
Så gøy at du er fornøyd med oss, Steinar! Vi setter stor pris på at du vil være kunden vår 😊 Hilsen Dina i Phonero 😊
Bedriften vår var kunde der for inntil 7-8 år siden og vi byttet selskap. Til tross for at min privatnummer er reservert mot selgere, så fortsette de ennå å ringe meg. Skal de ringe, finnes det en jobbtelefon... Gudene vet hvor mange selgere jeg har spurt om de kan fjerne meg ("jada, selvsagt..." sier dem, men intet skjer)
Hei Øyvind! Det er kjedelig å bli ringt av telefonselgere når man ikke ønsker det - det vet jeg alt om selv 😊 Hvis du sender meg en e-post til [email protected] med ditt organisasjonsnummer og firmanavn så skal jeg ordne det for deg! Hilsen Dina i Phonero 😊
Jeg har ikke hatt noen tekniske problemer eller plagsomme opplevelser.
Tusen takk for en knall fin omtale, Per! Vi skal gjøre alt vi kan for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Dina i Phonero 😊
For vårt bruk, riktige tjenester til god pris. God service og proff hjemmeside!
Tusen takk for en kjempe fin omtale, Per! Vi blir veldig glad av å høre at du er fornøyd med oss😊 Hilsen Dina i Phonero 😊
Imøtekommende og god kundebehandling. Svar og god løsning på spørsmål ang. endring i abonnement.
Hei Vidar. Godt å se at du er fornøyd :-) Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Hilsen Mads, Phonero
God kommunikasjon og oppfølging frem til overføring. Selve overføringen gikk også smertefritt.
Hei Magnar. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din :-) Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Hilsen Mads, Phonero