Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
hei Det er bra at dere tør spørre om tilbakemelding på om jeg er fornøyd. Det er jeg på ingen måte. 25.8 sender Rælingen kommune dere beskjed med meg på kopi om at mitt nr kan frigis 25.8 bekrefter dere at dette er registrert 1.9 skulle mitt nr overføres 8.9 blir jeg kontaktet av IT avdeling på ny arbeidsplass at mitt nr ikke har bitt overført Fortsatt ikke fått svar på hvorfor mitt nr ikke er overført
Hei Anja. Takk for tilbakemeldingen, vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg. Hilsen Mads, Phonero
Alltid godt service. Let å kommunisere, vart en av de første kundene hos phonero.
Hei Dainius. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero
Systemet fungerer veldig bra - og de få gangene vi har hatt behov for hjelp fra Kundeservice har vi fått svært god hjelp - kunnskapsrike og veldig vennlige medarbeidere.
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Vi ble anbefalt Phonero gjennom vår datter som fortalte om prisen og sa at hun var fornøyd med alt. Bedre kan det jo ikke bli!
Hei Fanny. Så gøy å se at du er fornøyd med Phonero som operatør! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Mads, Phonero
Kundebehandleren hadde god tid og var løsningsorientert og var grunnen til å skifte fra Telenor og til dere. Dekningsgraden virker utmerket.Jeg er fornøyd👍🏻
Hei Charles, Så gøy å se at du er fornøyd med Phonero som operatør! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Mads, Phonero
Jeg fikk nytt SIM-kort, men jeg fikk det ikke til å fungere. Support hos phonero var veldig villige til å hjelpe, og ga gode råd.
Hei Even. Så godt å se at du er fornøyd med hjelpen du fikk! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen ! Hilsen Mads, Phonero
Avsluttet akkurat et abonnement av 3, som hadde et halvt år igjen av bindingstid, slapp bruddgebyr :)
Hei Roar. Så godt å se at du er fornøyd! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din :) Hilsen Mads, Phonero