⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Phonero
4 644 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 644 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 10 bedriftsoperatører
83%
Utmerket
83% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 644 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
3 334
665
114
64
467
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 4 644 verifiserte omtaler på Bytt.no

Villige til å hjelpe

Omtale av  Even

Jeg fikk nytt SIM-kort, men jeg fikk det ikke til å fungere. Support hos phonero var veldig villige til å hjelpe, og ga gode råd.

Svar fra Phonero
12.09.2022 15:56

Hei Even. Så godt å se at du er fornøyd med hjelpen du fikk! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen ! Hilsen Mads, Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Slapp bruddgebyr

Omtale av  Roar L

Avsluttet akkurat et abonnement av 3, som hadde et halvt år igjen av bindingstid, slapp bruddgebyr :)

Svar fra Phonero
12.09.2022 09:31

Hei Roar. Så godt å se at du er fornøyd! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din :) Hilsen Mads, Phonero

Utmerket bedriftsabonnement

Omtale av  Tommy

God kundeservice, og mye data til rådighet Enkelt å fylle på med ekstra data hvis nødvendig

Svar fra Phonero
12.09.2022 09:17

Hei Tommy. Så godt å se at du er fornøyd! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din :) Hilsen Mads, Phonero

Fantastisk fornøyd med Phonero!

Omtale av  Bård R

Jeg byttet til Phonero og har fått en dekning og kvalitet på samtalene mine som er det beste jeg noengang har opplevd. Dette i tillegg til en superbra kundeservice gjør at jeg gir mine beste anbefalinger om du ikke er fornøyd med din eksisterende mobilleverandør. Råbra 😀

Svar fra Phonero
12.09.2022 09:17

Hei Bård. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero

Utrolig serviceinnstilt

Omtale av  Mikael M

Helt utrolig god service, da jeg lurte på noe ang faktura jeg mente var feil.

Svar fra Phonero
12.09.2022 09:16

Hei Mikael. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Utmerket kundeservice

Omtale av  Vidar

Har flere ganger over flere år vært i kontakt med Phonero. De viser utmerket kundeservice hver gang

Svar fra Phonero
09.09.2022 08:39

Hei Vidar. Tusen takk for meget hyggelig omtale! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Mads, Phonero

&%/#/%#ØØØØØ

Omtale av  Miss P

I will write in English because my Norwegian is not so good when I'm really angry. I changed to Phonero because of the lower price, because I'm in a tight situation. The seller, a certain Mr. J., promised to me that they have lower cost than my usual provider; so it was said in the contract I signed, and there were no words of additional costs, not even in the vilkår. The first faktura was almost 3 TIMES higher than what I signed; the second almost 2 times higher. When I called the mentioned guy, he just dropped the phone while I was talking. Today I called the customer service, asking to speak with L., who signed the contract, but they told me she's not available. This will have some very serious consequences, be warned.

Svar fra Phonero
08.09.2022 16:28

Hi, Miss P We would like to investigate this matter further. Please contact us at [email protected], attach your cell-number as well as other details you have on the matter. In regards to the first invioce, the fixed rate is billed for the first full month of service in advance. This means that if you start the service in the middle of a bill period, you'll have charges for the days that you use the service. The following statement, from here on out, only includes the fixed rate for the coming full month, and miscellaneous costs abtained within the previous month. In example; a subscription purchase done with Strex in june, would be included in the july statement. If ever in doubt, you always have access to all the business invoices through the admin-portal, Din Bedrift. I hope this general explanation of the invioce made it a bit clearer, and I hope you will contact us so we could investigate the matter further. Regards Christer, Phonero

Phonero har 4 644 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener
Har tilegnet profilen
Phonero deltar på Bytt.no

Phonero har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Phonero besvarer omtaler

Phonero har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Phonero ønsker tilbakemeldinger

Phonero benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR