Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk nytt SIM-kort, men jeg fikk det ikke til å fungere. Support hos phonero var veldig villige til å hjelpe, og ga gode råd.
Hei Even. Så godt å se at du er fornøyd med hjelpen du fikk! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen ! Hilsen Mads, Phonero
Avsluttet akkurat et abonnement av 3, som hadde et halvt år igjen av bindingstid, slapp bruddgebyr :)
Hei Roar. Så godt å se at du er fornøyd! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din :) Hilsen Mads, Phonero
God kundeservice, og mye data til rådighet Enkelt å fylle på med ekstra data hvis nødvendig
Hei Tommy. Så godt å se at du er fornøyd! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din :) Hilsen Mads, Phonero
Jeg byttet til Phonero og har fått en dekning og kvalitet på samtalene mine som er det beste jeg noengang har opplevd. Dette i tillegg til en superbra kundeservice gjør at jeg gir mine beste anbefalinger om du ikke er fornøyd med din eksisterende mobilleverandør. Råbra 😀
Hei Bård. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Helt utrolig god service, da jeg lurte på noe ang faktura jeg mente var feil.
Hei Mikael. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero
Har flere ganger over flere år vært i kontakt med Phonero. De viser utmerket kundeservice hver gang
Hei Vidar. Tusen takk for meget hyggelig omtale! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Mads, Phonero
I will write in English because my Norwegian is not so good when I'm really angry. I changed to Phonero because of the lower price, because I'm in a tight situation. The seller, a certain Mr. J., promised to me that they have lower cost than my usual provider; so it was said in the contract I signed, and there were no words of additional costs, not even in the vilkår. The first faktura was almost 3 TIMES higher than what I signed; the second almost 2 times higher. When I called the mentioned guy, he just dropped the phone while I was talking. Today I called the customer service, asking to speak with L., who signed the contract, but they told me she's not available. This will have some very serious consequences, be warned.
Hi, Miss P We would like to investigate this matter further. Please contact us at [email protected], attach your cell-number as well as other details you have on the matter. In regards to the first invioce, the fixed rate is billed for the first full month of service in advance. This means that if you start the service in the middle of a bill period, you'll have charges for the days that you use the service. The following statement, from here on out, only includes the fixed rate for the coming full month, and miscellaneous costs abtained within the previous month. In example; a subscription purchase done with Strex in june, would be included in the july statement. If ever in doubt, you always have access to all the business invoices through the admin-portal, Din Bedrift. I hope this general explanation of the invioce made it a bit clearer, and I hope you will contact us so we could investigate the matter further. Regards Christer, Phonero