Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tilrettelegger for oss, og ikke for de. Det er få andre i denne bransjen som kan slå Phonero, vi har brukt de nå i 3 år og det har vært upåklagelig.
Så fint å lese, Linus! 😊 Vi setter stor pris på at dere velger oss som deres operatør! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg fikk en god og opplysende prat med en svært kompetent og hyggelig konsulent. Samtalen gav meg innsikt på innhold og fornuftig bruk av tjenesten jeg abonnerer på. Vil si at jeg definitivt beholder min avtale med Phonero og bevisstgjør min bruk av tjenesten fremover. Kommunikasjon av denne sorten er gull verdt for bedriften. Tusen takk;)
Så hyggelig å lese, Elisabet! Tusen takk for at du deler din erfaring med kundeservicen du fikk, det setter vi og vedkommende pris på 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Hadde en god kundeopplevelse, hvor vi gjennomgikk våre firma abonnement og justerte. Meget fornøyd med kundeservice
Tusen takk for hyggelig omtale, Gry! 😊 Så fint at vi fant en god løsning for deg og din bedrift. Hilsen Cecilie i Phonero.
På min første dag som administrator for sentralbord hadde jeg en super opplevelse med support i dag. Umiddelbart svar, solid fagkunnskap og hyggelig kundebehandling.
Så fint å lese, Ståle! 😊 Tusen takk for at du deler din erfaring med oss og servicen du fikk. Det setter vi stor pris på! Hilsen Cecilie i Phonero.
Har fått god hjelp, innformasjon med dem jeg har snakket med. Svar på mine spørsmål.
Tusen takk for hyggelig omtale, Bernt! 😊 Det er viktig for oss at du får den hjelpen du trenger i kontakt med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg har hatt Phonero i vel 3 eller 4 år nå. Og jeg er kjempe fornøyd med de. Alt fra hjelp - når man skulle trenge det til tjenester som leveres. Jeg har både abo for min bedrift til en veldig hyggelig pris. Jeg har telefoner for mine medarbeider til enda hyggeligere pris også Veldig god dekning og fantastiske apper som kommer med. Alt med fin kontroll
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Maciej! 😊 Vi setter stor pris på ditt kundeforhold, og vi skal sørge for at du fortsetter å være fornøyd! Hilsen Cecilie i Phonero.
Bare bedrageri og svindel selskap. Noen sitter og lurer folk bare. Det var på fredag som de ringte for å tegne en abonnent. Det var jeg skikkelig opptatt men har svart ja med en gang. De har aldri har forklart om jeg har ikke angrerett. Og jeg aldri visste noe om denne svindel selskap et. Da sagt ja så de har avbrutt telefonen. Jeg etter bare noen minutter ombestemte meg og skulle kontakte dem med en gang. Men de har ikke tatt telefonen . Så måtte vente frem til mandag. På mandag ringte for å si meningen. Men de sa at du har bindingstid. Det var merkelig. De har ikke sagt noe om det allerede. Merkelig merkelig. På deg tid lurer de folk.
Hei Salah! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero