Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bare bedrageri og svindel selskap. Noen sitter og lurer folk bare. Det var på fredag som de ringte for å tegne en abonnent. Det var jeg skikkelig opptatt men har svart ja med en gang. De har aldri har forklart om jeg har ikke angrerett. Og jeg aldri visste noe om denne svindel selskap et. Da sagt ja så de har avbrutt telefonen. Jeg etter bare noen minutter ombestemte meg og skulle kontakte dem med en gang. Men de har ikke tatt telefonen . Så måtte vente frem til mandag. På mandag ringte for å si meningen. Men de sa at du har bindingstid. Det var merkelig. De har ikke sagt noe om det allerede. Merkelig merkelig. På deg tid lurer de folk.
Hei Salah! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero
Hadde masse problemer med forrige mobiloperatør og hadde bidningstid også. Phonero har kjøpt meg ut og leverte utmerket service. Veldig bra dekning, utrolig fint og hyggelig kundesenter som løser alle problemer med en gang, lave priser. Bare snak med Phonero. Anbefales sterkt!
Tusen takk for kjempe fin omtale, Simas! 😊 Så hyggelig å lese din erfaring med oss, det setter vi stor pris på! Hilsen Cecilie i Phonero.
Har hatt phonero som kunde i flere år. De har et kjempe bra phonero bedriftsløsning med sentralbord funksjon. Bra dekning på mobil nett. De gangene vi trenger support, så fungerer det å veldig bra. Vi har i dag skrevet en ny 2 års avtale. Asbjørn D.
Så hyggelig lesing, Asbjørn! 😊 Tusen takk! Vi setter stor pris på at du ønsket å fortsette hos oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero har levert 10/10 på kundeservice siden oppstart! Alltid hyggelige og serviceinnstilte personer som hjelper med spørsmål
Så fint å lese Espen! 😊 Tusen takk! Vi setter stor pris på din omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg har bare gode erfaringer med Phonero, alt fra kundeservice til dekning. Arne
Tusen takk for hyggelig omtale, Arne! 😊 Så hyggelig å lese at du er fornøyd med oss, det setter vi stor pris på! Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg satte inn nytt som kort, får ikke til å ringe etterpå. Sendt mailer til dere men fikk ikke hjelp
Hei Arne! Det høres jo ikke bra ut! Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Kan alltids stole på at dere vet svaret når jeg lurer på noe :)
Så hyggelig å lese, Patrick! 😊 Tusen takk for at du deler din erfaring med Phonero. Hilsen Cecilie i Phonero.