Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
(Anonymisert navn) forsto umiddelbart mitt problem, hun var blid, hjelpsom og besvarte alle mine spørsmål på en særdeles ryddig og forståelig måte - en MEGET god kunderådgiver - STELL PENT MED HENNE !
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Ragnhild! Hilsen Cecilie i Phonero.
Hyggelig og god service. Rask tilbakeringing . Veldig fornøyd.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Ellen! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig god dekkning. Kundeservice er helt utmerket.
Tusen takk for hyggelig omtale, Jan! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Hyggelig og imøtekommende når jeg kotaktet de på telefon. Rask tilbakemelding på epost for videre oppfølging i saken.
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Odd! Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask og lett tilgjengelig service lite feil med tjenesten
Så hyggelig å lese, Admir! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig fornøyd med Phonero, de ordner opp når det er problemer😊
Så fint å lese, Odd! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Ble ringt av en selger som ikke informerte om to års binding, men en "oppsigelsestid på 3mnd" - missvisende. Mva legges på faktura, men ble informert som at det trekkes fra. Ingen mulighet for å trekke seg, da avtalevilkår har blitt sendt etter avtalen var signert. Kynisk.
Hei Leander! Vi vil gjerne se nærmere på dette og undersøke hva som har skjedd. Send en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.