Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bare gode erfaringer, kan anbefales på det sterkeste!
Hei Oddbjørn, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Katrine Phonero
Ryddig og bra overgang til Phonero der vi ble følgt godt opp under hele prosessen (bedrift). Enkelt og styre bedriftsnett og abonnement via app.
Hei Ove, Takk for fin tilbakemelding. Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og våre produkter. Mvh Katrine Phonero
Kjipt at dekningen ble dårligere på trimturer i skogen i nærområdet her i Vennesla!
Hei Heidi, Takk for tilbakemelding! Jeg vil gjerne undersøke om det er planlagt utbedring i ditt området, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg. Send meg en mail på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så ringer jeg deg. Mvh Katrine Phonero
Er ny kunde som for første gang skulle ha tjenestetelefon hos arbeidsgiver Skatteetaten. Hadde problemer med at SIM-kortet ble sendt til feil adresse (mulig dette skyldes feil i adresseoverføring fra Skatteetaten som er ny kunde hos dere). Fikk veldig god service via kundesenteret deres (lettvint og greit med e-post) da portering måtte utsettes flere ganger. Vanskelig å svare på spørsmålene under da jeg er helt ny kunde.
Hei Gro, Takk for tilbakemelding, godt å se at problemene løste seg. Mvh Mads Phonero
Syns Phonero er hjelpsomme og prøver å finne gode løsninger, ved endringer eller oppsigelser av abonnementer.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero
Rask respons er svært viktig for meg i forbindelse med mobiloperatørs kundeservice, og jeg ble med det første litt skuffet over at chatten ikke var i drift da jeg trengte hjelp. Jeg fikk derimot svar på mail på under 15 minutter, og det får stort tommel opp! Er ellers svært fornøyd både med pris og dekning:)
Hei Emilie, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Kjempe service. Og folkene har peiling. Og følger opp med mail osv
Hei Ruben, Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til vår kundeservice. Ha en fin dag. Mvh Mads Phonero