Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Phonero
4 628 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 628 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 10 bedriftsoperatører
83%
Utmerket
83% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 628 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
3 319
664
114
64
467
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 4 628 verifiserte omtaler på Bytt.no

Bra, enkelt og god service

Omtale av  Ove S

Ryddig og bra overgang til Phonero der vi ble følgt godt opp under hele prosessen (bedrift). Enkelt og styre bedriftsnett og abonnement via app.

Svar fra Phonero
12.10.2018 09:54

Hei Ove, Takk for fin tilbakemelding. Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og våre produkter. Mvh Katrine Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Får mye for pengene, men etter bytte av nett-leverandør ble dekningen mye dårligere!

Omtale av  Heidi A

Kjipt at dekningen ble dårligere på trimturer i skogen i nærområdet her i Vennesla!

Svar fra Phonero
12.10.2018 09:52

Hei Heidi, Takk for tilbakemelding! Jeg vil gjerne undersøke om det er planlagt utbedring i ditt området, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg. Send meg en mail på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så ringer jeg deg. Mvh Katrine Phonero

Litt humpete åpning

Omtale av  Gro

Er ny kunde som for første gang skulle ha tjenestetelefon hos arbeidsgiver Skatteetaten. Hadde problemer med at SIM-kortet ble sendt til feil adresse (mulig dette skyldes feil i adresseoverføring fra Skatteetaten som er ny kunde hos dere). Fikk veldig god service via kundesenteret deres (lettvint og greit med e-post) da portering måtte utsettes flere ganger. Vanskelig å svare på spørsmålene under da jeg er helt ny kunde.

Svar fra Phonero
12.10.2018 09:52

Hei Gro, Takk for tilbakemelding, godt å se at problemene løste seg. Mvh Mads Phonero

God kundeservice

Omtale av  Boys1

Syns Phonero er hjelpsomme og prøver å finne gode løsninger, ved endringer eller oppsigelser av abonnementer.

Svar fra Phonero
12.10.2018 09:51

Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero

Rask og utmerket kundeservice

Omtale av  Emilie

Rask respons er svært viktig for meg i forbindelse med mobiloperatørs kundeservice, og jeg ble med det første litt skuffet over at chatten ikke var i drift da jeg trengte hjelp. Jeg fikk derimot svar på mail på under 15 minutter, og det får stort tommel opp! Er ellers svært fornøyd både med pris og dekning:)

Svar fra Phonero
11.10.2018 12:38

Hei Emilie, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fantastisk

Omtale av  Ruben J

Kjempe service. Og folkene har peiling. Og følger opp med mail osv

Svar fra Phonero
10.10.2018 11:28

Hei Ruben, Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til vår kundeservice. Ha en fin dag. Mvh Mads Phonero

Lett å tegne abonnement, ikke fullt så lett å avslutte det.

Omtale av  Patrick

Vi tegnet en firmaavtale på mobiltelefoni med Phonero i februar 2016, med en bindingstid på 24 måneder (trodde vi). Den gangen brukte Phonero Telenornett, og vi har vært veldig fornøyde med avtalen helt til Phonero gikk over til Telianett. Etter overgangen har vi opplevd generelt vesentlig dårligere mobildekning , noe som ofte gjør databruken umulig både i privat og i jobbsammenheng. Jeg tok kontakt med Phonero i juli 2018 for å informere om det, men det var ikke noe de kunne gjøre med umiddelbart. Da bindingstiden med Phonero er over, tok jeg kontakt med en annen mobiloperatør som bruker Telenornett for å bytte. Det tok ikke lang tid før jeg mottok en sms fra Phonero der det stod at de kom til å fakturere et bruddgebyr (3000 kr. eks moms per mobilabonnement). I avtalen, underskrevet 26.02.2016., står det at det er en bindingstid på 24 måneder. Nå er det over 30 måneder siden inngåelsen av avtalen, så jeg tok kontakt med Phonero for å sjekke hva bruddgebyret gjalt. Phonero ansatten jeg snakket med, henviste til Abonnementsvilkår punkt 9. Der står det: " Abonnement varer I FØRSTE OMGANG i 24 måneder. Kunden kan si opp abonnement med virkning fra bindingstidens utløp med minst 3 måneders varsel." Vi får bare slite med dårlig Telianett fra Phonero i 3 måneder til, før vi kan bytte til annen operatør (ikke aktuelt å betale bruddgebyr). Jeg var dessverre ikke nøye nok til å lese hele abonnementsvilkår på flere sider for å avdekke skjulte betingelser. Tips til de som vurderer å inngå avtale med Phonero: les abonnementsvilkår nøye, for å unngå uhyggelige overraskelser i ettertid.

Svar fra Phonero
10.10.2018 11:24

Hei Patrick, Takk for tilbakemelding. Først og fremst er det synd at vi ikke tilfredsstilte forventningene dine. Vi forstår at dekning er kritisk, og vi er svært opptatt av at våre kunder har forbindelse. Telia legger flere milliarder i dekningsutbygging hvert år, og bare i løpet av de siste månedene (august/september) har vi sett store forbedringer for flere av våre kunder. Håper dette også har hatt en positiv effekt for dere den siste tiden. Når det gjelder våre abonnementvilkår så har vi ikke som intensjon å skjule noe for våre kunder. Vi jobber hele tiden med å bli bedre, og vil i nærmeste fremtid ta en titt på vilkårsettet vårt for å se om vi kan tydeliggjøre dette noe, slik at kunder som deg ikke skal sitte igjen med en ubehagelig overraskelse. Ønsker dere lykke til hos ny leverandør, og velkommen tilbake til Phonero om det kan være aktuelt for fremtiden. Mvh Katrine Phonero

Phonero har 4 628 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener
Har tilegnet profilen
Phonero deltar på Bytt.no

Phonero har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Phonero besvarer omtaler

Phonero har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Phonero ønsker tilbakemeldinger

Phonero benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR