Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Syns Phonero er hjelpsomme og prøver å finne gode løsninger, ved endringer eller oppsigelser av abonnementer.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero
Rask respons er svært viktig for meg i forbindelse med mobiloperatørs kundeservice, og jeg ble med det første litt skuffet over at chatten ikke var i drift da jeg trengte hjelp. Jeg fikk derimot svar på mail på under 15 minutter, og det får stort tommel opp! Er ellers svært fornøyd både med pris og dekning:)
Hei Emilie, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Kjempe service. Og folkene har peiling. Og følger opp med mail osv
Hei Ruben, Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til vår kundeservice. Ha en fin dag. Mvh Mads Phonero
Vi tegnet en firmaavtale på mobiltelefoni med Phonero i februar 2016, med en bindingstid på 24 måneder (trodde vi). Den gangen brukte Phonero Telenornett, og vi har vært veldig fornøyde med avtalen helt til Phonero gikk over til Telianett. Etter overgangen har vi opplevd generelt vesentlig dårligere mobildekning , noe som ofte gjør databruken umulig både i privat og i jobbsammenheng. Jeg tok kontakt med Phonero i juli 2018 for å informere om det, men det var ikke noe de kunne gjøre med umiddelbart. Da bindingstiden med Phonero er over, tok jeg kontakt med en annen mobiloperatør som bruker Telenornett for å bytte. Det tok ikke lang tid før jeg mottok en sms fra Phonero der det stod at de kom til å fakturere et bruddgebyr (3000 kr. eks moms per mobilabonnement). I avtalen, underskrevet 26.02.2016., står det at det er en bindingstid på 24 måneder. Nå er det over 30 måneder siden inngåelsen av avtalen, så jeg tok kontakt med Phonero for å sjekke hva bruddgebyret gjalt. Phonero ansatten jeg snakket med, henviste til Abonnementsvilkår punkt 9. Der står det: " Abonnement varer I FØRSTE OMGANG i 24 måneder. Kunden kan si opp abonnement med virkning fra bindingstidens utløp med minst 3 måneders varsel." Vi får bare slite med dårlig Telianett fra Phonero i 3 måneder til, før vi kan bytte til annen operatør (ikke aktuelt å betale bruddgebyr). Jeg var dessverre ikke nøye nok til å lese hele abonnementsvilkår på flere sider for å avdekke skjulte betingelser. Tips til de som vurderer å inngå avtale med Phonero: les abonnementsvilkår nøye, for å unngå uhyggelige overraskelser i ettertid.
Hei Patrick, Takk for tilbakemelding. Først og fremst er det synd at vi ikke tilfredsstilte forventningene dine. Vi forstår at dekning er kritisk, og vi er svært opptatt av at våre kunder har forbindelse. Telia legger flere milliarder i dekningsutbygging hvert år, og bare i løpet av de siste månedene (august/september) har vi sett store forbedringer for flere av våre kunder. Håper dette også har hatt en positiv effekt for dere den siste tiden. Når det gjelder våre abonnementvilkår så har vi ikke som intensjon å skjule noe for våre kunder. Vi jobber hele tiden med å bli bedre, og vil i nærmeste fremtid ta en titt på vilkårsettet vårt for å se om vi kan tydeliggjøre dette noe, slik at kunder som deg ikke skal sitte igjen med en ubehagelig overraskelse. Ønsker dere lykke til hos ny leverandør, og velkommen tilbake til Phonero om det kan være aktuelt for fremtiden. Mvh Katrine Phonero
Løsningsorientert. Rask oppfølging. God service, imøtekommende i forhold til kundens behov
Hei Bente, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Ha en fin dag. Mvh Mads Phonero
Tekniske utfordringer og spørsmål ble handtert profesjonelt.
Hei Knut, Bra å høre at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Svarer alltid innen kort tid og er løsningorientert
Hei Siw, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero