Phonero opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Phonero Familiepakke er betydelig billigere enn sine konkurrenter, til tross for dette så kommer de ikke opp når du søker på beste abonnement. Et minus er at de ikke har større datapakker enn 5 GB, og at de ikke har datasim kort bare tvilling sim.
Hei Magnus, Takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding. Jeg har nå sendt dine ønsker videre til vår produktavdeling. Mvh Katrine Phonero
Alt i alt veldig fornøyd, men etter oppkjøp fra Telia har det vært problemer med dekning.
Hei Daniel, Takk for hyggelig tilbakemelding! Jeg vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er planlagt utbedring eller se om det er andre løsninger som kan hjelpe deg. Send meg en mail på [email protected], husk navn og telefonnummer så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero
Rask kundeservice og gode priser. De er også fleksible hvis du krever kortere bindingstid eller ber om at antall abo som skal inngå i binding reduseres.
Heisann, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Kundesupport/Chat fungerer veldig bra, og de er veldig behjelpelige om man har problemer. Systemet fungerer veldig bra og vi er veldig fornøyd.
Hei Trine, Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Lett å få kontakt med kunde support. Aldri hatt nett problemer. Virker støtt.
Hei Johan, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Etter mange år med et sentralbord som levde sitt eget liv var det en stor opplevelse å bli kjent med MBN sentralbord fra Phonero. Ved oppstart ble det gitt god opplæring i alle funksjoner. Er det noe vi ikke får til så ringer vi eller sender en e-post så blir dette ordnet online omgående. Nå: - styrer vi funksjonene selv uten å måtte få hjelp av teleselskap til dette - legger til nye tlf selv - full fakturaoversikt - kontroll over hvert abonnement
Hei Arne, Tusen takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta videre til riktig avdeling. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Katrine Phonero
Virker som de bytter mye folk for det er litt rot på supporten
Hei, Så synd å høre at du ikke har hatt en god nok opplevelse med vår kundeservice. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer slik at vi får ryddet opp i eventuelle misforståelser. Mvh Katrine Phonero