Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask kundeservice og gode priser. De er også fleksible hvis du krever kortere bindingstid eller ber om at antall abo som skal inngå i binding reduseres.
Heisann, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Kundesupport/Chat fungerer veldig bra, og de er veldig behjelpelige om man har problemer. Systemet fungerer veldig bra og vi er veldig fornøyd.
Hei Trine, Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Lett å få kontakt med kunde support. Aldri hatt nett problemer. Virker støtt.
Hei Johan, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Etter mange år med et sentralbord som levde sitt eget liv var det en stor opplevelse å bli kjent med MBN sentralbord fra Phonero. Ved oppstart ble det gitt god opplæring i alle funksjoner. Er det noe vi ikke får til så ringer vi eller sender en e-post så blir dette ordnet online omgående. Nå: - styrer vi funksjonene selv uten å måtte få hjelp av teleselskap til dette - legger til nye tlf selv - full fakturaoversikt - kontroll over hvert abonnement
Hei Arne, Tusen takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta videre til riktig avdeling. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Katrine Phonero
Virker som de bytter mye folk for det er litt rot på supporten
Hei, Så synd å høre at du ikke har hatt en god nok opplevelse med vår kundeservice. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer slik at vi får ryddet opp i eventuelle misforståelser. Mvh Katrine Phonero
Funker bra. Hyggelig og hjelpsom kundeservice. God dekning, lave priser.
Hei Linn, Takk for hyggelig tilbakemelding. Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero
Super service på kundestøtte angående viderekobling
Hei Kenneth, Tusen takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero